Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '21

 
Kategori
Magazin
 

ÖZLEM SAVAŞ

Özlem Savaş Film-San Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi Görevine Getirildi.
 
Film-San Vakfı'nın Kurucu & Şeref Üyesi ve aynı zamanda Yönetim Kurulu Üyeliği görevinde bulunan  Oyuncu Levent Aykul'un ani vefatı üzerine yerine Film-San Vakfı'nın Kurucu & Şeref Üyelerinden  Başarılı Oyuncu ve Ses Sanatçısı Özlem Savaş, Film-San Vakfı Yönetim Kurulu Üyeliği’ne getirildi. Özlem Savaş meslektaşı ve çalışma arkadaşı Levent Aykul'un vefatından dolayı çok üzüldüğünü Film-San Vakfı'nın Yönetim Kurulunda Merhum Levent Aykul'dan devraldığı görevi layıkıyla yerine getirmek için özveriyle çalışacağını belirtti. Herşeyin hakkımızda hayırlısı olmasını diliyorum. Mekanın Cennet Olsun Levent'im diyerek duygu dolu anlar yaşadı.
 
 
Toplam blog
: 165
: 88
Kayıt tarihi
: 01.02.18
 
 

25 Mayıs İstanbul Doğumlu. Film-San Vakfı Müdürü & Gazeteci & Köşe Yazarı & Yazar & Sanat Yönetme..