Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Özlem ve gurbet

Özlem ve gurbet
 

Babamın mesleği gereği gezerdik Anadolu'yu ve her iki senede bir tayinimiz çıkardı. Uzakta olan aile büyüklerimizi özlerdik ve yaz tatilinin gelmesini beklerdik memlekete gitmek için. Ve bizim gittiğimiz mevsimde yurt dışında çalışan ve tatile gelen yakınlarımızı da göreceğimiz için çok mutlu olurduk. Çünkü onlar Avrupa görmüşlerdi, bizden daha modern şeyler kullanıyorlardı  yurt dışında ve bizim için özeldiler. Anlatmalarını isterdik yaşamlarını, oradakileri ve özlem giderirdik. Evet sizdiniz onlar. Beni Almanya dan okuyan, beni takip eden sizler. İnanın beni çok mutlu ettiniz ve sizlere teşekkür etmek istedim. Biliyor musunuz özlem yaşamak güzel bir duygu. Aynı şehirde, aynı mahallede yaşayıp birbirini görmemek için bahaneler uyduran insanlar olmak yerine özlemle, hasretle  yakınlarına, sevdiklerine, sevgililerine  kavuşmak  için gün sayan,o günlerin hayalini kuran sizler, yaşamak için  bir sebep oluşturursunuz farkına varmadan. Hepinize tekrar teşekkür ediyorum ve tüm gurbetçilere saygılarımı sevgilerimi gönderiyorum. Tüm sevdiklerinize sağlıkla kavuşmanız dileğiyle.Hoşça kalın.

 
Toplam blog
: 31
: 828
Kayıt tarihi
: 26.02.12
 
 

Ben bir memur çocuğuyum. Babamın mesleği gereği eğitimimi Anadolunun çeşitli illerinde tamamladım..