Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Emin misiniz?

Emin misiniz?
 

Emin misiniz  hayatınızda olmazsa olmazınız, her şeyiniz ya da ilerde çocuklarınızın annesi ya da babası olacak kişinin ya da çok sevdiğiniz sırdaşınızın, arkadaşınızın doğru bir seçim olduğundan .

EMİN MİSİNİZ? Çok nadirde olsa bazı yaşamsal deneyimlerim bana özellikle arkadaş seçimlerinde  yanıldığımı gösterdi. İnanamadım insanların nasıl rol yapabildiğine ve neden anlayamadım  diyerek kendime kızdım. Aslında düşündüğümde hatanın bende değil insanların yaşamlarındaki çalkantılar sonucunda gerçek yüzlerini göstermediklerinden kaynaklandığını anladım ve rahatladım. Çünkü yapı olarak ben herkesi severim ve bana göre kötü insan yoktur. Ve onların iyi yönlerini görerek severim herkesi. Sizler de az çok anlıyorsunuzdur insanların iyisini ya da iyiymiş gibi davrananlarını.. Belki siz de herkesi seviyorsunuzdur. Ancak kaybetme korkusu yaşıyorsunuzdur o kişi sizin sevdiğinizse. Belki arkadaşlarınızı kaybetmekten o kadar da korkmazsınız. Yeni arkadaşlar edinebileceğinizi düşünerek rahatlarsınız.Ama tüm hayalleri onun üzerine kurduğunuz kişinin ya da arkadaşınızın  doğru insan olup olmadığını bir kez daha gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Kendinize lütfen sorun. EMİN MİYİM. Emin olacağınız kararlar vermeniz dileğiyle hoşça kalın.

 
Toplam blog
: 31
: 828
Kayıt tarihi
: 26.02.12
 
 

Ben bir memur çocuğuyum. Babamın mesleği gereği eğitimimi Anadolunun çeşitli illerinde tamamladım..