Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Özlem

Özlem
 

Gurbet, farklı bir duygudur.
Herkes farklı nedenlerle çıkar gurbete. Ama hepsinin sunucu aynıdır. Özlem...

Kimimiz çalışmak, kimimiz yaşamak, kimimizde öğrenmek, eğitim görmek için çıkarız gurbete. Ama ne olursa olsun sonuç yine aynıdır.Özlem...

Hepimiz birilerini bırakırız sılada. Bazımız anne babamızı, bazımız eşimizi, çocıklarımızı; bazımız ise yarimizi bırakırız doğup büyüdüğümüz yerlerde. Ama yine kim kalırsa kalsın, içimizdeki duygu aynıdır. Özlem...

Bazen çok severiz sılamızı. Belki insanlar değilde, şehirden ayrılmak zor gelir bazı insanlara. O şehrin kokusu, suyu ekmeği, bambaşka gelir insana. Başka bir şehre gidiyor olmak üzer insanı. Ama aynıdır duygu.

Bu kez bir canlıya olmasa bile, bir şehre duyulsa da özlem, yine aynıdır verdiği acı, yine yürektedir yarası.

 
Toplam blog
: 28
: 324
Kayıt tarihi
: 28.05.07
 
 

Düzce Akçakoca'da muhasebe okuyorum. 2. sınıf öğrencisiyim. Eğlenmeyi çok seviyorum. Büyük zevk..