Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '14

 
Kategori
Deneme
 

Özür dilerim

Özür dilerim
 

Önce kendimden özür dilerim , kendimi kandırdığım için.....

Kutlay senden özür dilerim sana inanmadığım için ....

Atilla senden de........

Sevgili Çiçek sana ne desem boş, kendimi nasıl affettireceğim .....

Engin’ciğim sana bir özür borcum var.....

Nebihan, Neşe sizlere de ........

Kardeşim Kazım söyledin dikkate almadım. Senden de özür dilerim....

Ya sen Ünal !!!!! Yıllarca süren dostluk , arkadaşlık sana da borçluyum....

Sevgili Efkan, sen de söyledin, anlattın ben anlamadım . Halbuki iyi hocasın ...

Ve sen Taner !!!!!! Senden de özür dilerim.

Soley sen gaz yerken ben evde çay içiyordum. En azından bu bile özür için nedendir.

Sevgili Servet , Nur sizden de özür dilerim.

Daha medeni , laik bir ülke olabilmek için gayret sarf eden Ayşeler, Fatmalar, Osmanlar, Hüseyinler sizlere destek vermediğim için özür dilerim.

Hepinizden özür dilerim demokrasiye olan inancım kadar sizlere inanmadığım için.

Belki 1980 öncesi İran Halkı ‘ da inanmamıştı.....

www.okanyasan.blogspot.com

www.okanyasan.com

 
Toplam blog
: 43
: 235
Kayıt tarihi
: 21.11.12
 
 

Mühendisim. Spor, müzik, yemek, yazmak özel zevklerimdir. ..