Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Özür Dilerim

Özür Dilerim. Değerli arkadaşlar geçen hafta çok yoğun bir hafta geçirdim. Sosyal medya ve engelli haberleri okumaları beni epey yordu iki yüze yakın yazıyı değerlendirmek zorundaydım. Katıldığım etkinlikler ve hazırlıklar o dönemde epey gergin oluyorum. Yaptığım işi hakkıyla yapmam gerektiğini düşünüyorum.

 

Makam ziyaretleri ve farklı etkinlikler o arada beni bir sürü arayan oldu kimine döndüm kimine de dönemedim kimisi EKPSS ile ilgili soru soruyor kimisi ’de falanca Gazetedenim görüşlerinize başvurmak istiyoruz diyorlar bu işlerde okumadan olmuyor neyse ki yoğun haftamız bitti. Bizde günlük rutinimize döndük tabi boş durmuyoruz ama tempomuz düşük geçen hafta lafta izindeydim ama oraya git buraya git hasta olmuşum ellerim çatlamış dudaklarım yaralanmış falan filan dünde epey yorucu bir gün geçirdik hiç kimse geri dönmedin yok cevap vermedin demesin durum budur ha yine de tercih kendilerinin ben arz deyimde hele üç ve iki Aralık telefonu bir sürü arayan olunca kayıtlı olmayanlardan kimisini aradım kimisini aramadım açıkçası ona ayıracak zamanımda yoktu neyse artık bu işler tamamına ersinde biz köşemize çekilelim görev süremiz bitince isteyen seçime girer ve bu işlere sahip çıkar.

 

 Herkes birbirine sahip çıkarsa değişim olur ha burada bizim görevimiz öncülük ve önderlik ederek işleri yürütmemiz belki de bizden sonra gelecekler daha iyi yönetir çağın ihtiyaçlarını bilir ve ona göre davranır teknolojiyi kullanır üyeler engelliler ve aileleriyle doğru iletişim yöntemleri geliştirir ve bizden iyi sonuçlar alabilir. Yılların yorgunluğu üzerimizde hep eleştiri olunca bırakın desteği hep eleştiri ve benzeri tartışmalar insanı yıpratıyor. Şöyle gözlerden uzak bir hayat yaşamak belki de öğretmenliğe dönmek kim bilir bir kaç farklı planım var.

 

Benim önerim sivil topluma sahip çıkın sizin işlerinizi ancak onlar takip eder diğerleri reklamına bakar maalesef genel yapı bu gerçekten hayata dokunan proje etkinlik ve faaliyet az. O yüzdende engelliler ve aileleri ya bu derneklerde iş yok derseniz kenara çekilirseniz sizin adınıza bazıları bu işleri sahiplenir ve sizin çözmediğiniz sorunları sizin hiçte istemediğiniz şekilde çözer sizde eliniz böğrünüzde kalırsınız.

 

Koskoca Üniversiteler bile görmeyenler için farkındalık etkinliği adı altında gözlerini kapatıp yolda yürümeye çalışıyorlar İzmir Büyükşehir Belediyesi farkındalık merkezinin önereni kim dersiniz Dokuz Eylül Üniversitesi Özel Eğitim bölümü bunlar bizim çocuklarımızı yetiştirecek özel eğitimciler vay ki vay daha çok söz varda konumumuz gereği söyleyemiyoruz korkuyor musun korkmak değilde kimse kimsenin arkasında durmuyor Malermo psikozu malermo anlatıyor şu olsun bu olsun demişler ki efendi bu kadar işi kim yapacak kölelerimiz ne güne duruyor. Neyse üzdüğümüz varsa özür dileyelim yolumuza devam edelim. Allah’ım bana yalnızlığı sevdir çünkü en güzeli yalnız ve bilgece bir yaşam.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..