Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

“Aşalım mı kaldıralım mı”

 Söze nereden başlayacağımı tam kestiremiyorum. Toplum engellilik konusunda iki değil birçok yüze sahip Fakültelisi ve cahili tek bir yerde birleşiyor engelli herkes ağzına geleni söylüyor çoğu zamanda ağzından çıkanı kulağı duymuyor. Bir konuşmacı engel bedende değil zihinlerdedir diyor diyor da keşke bununla kalsa ardından en büyük engellilik zihinsel engelliliktir yahu yıktın perdeyi eyledin viran. Konuşmalarda ya engelleri kaldırıyoruz yâda aşıyoruz uzun atlamamı oynuyoruz gerçi biz yollardaki engellerden her türlü oyunu oynuyoruz engellilik ya aşılması yâda kaldırılması gereken bir durum neden gerçeğimiz olmasın o gerçekle yaşamayı öğrensek daha iyi değil mi sohbet ederiz azıcıkta olsa görmüyor musun yo duvar körüm ya ne kadarda şakacısınız ne deseydim mendil verin ağlayacağım mı bu olayları neden olduğundan farklı gösteremiyoruz o zamanda doğru tespitler ve çözümler üretemeyiz neyi kaldırıyoruz neyi aşıyoruz bu kadar mı korkularınız yüksek tabi bu korkular engellilerden ve engellikten kaçmayı da beraberinde getiriyor. Ay  ne yapalım gözlerimizi kapatalım empati yapalım ben empatiye inanmıyorum kimse kimsenin yerine kendini koyamaz çünkü herkesin yaşadıkları ve o yaşadıklarını algılayışı farklıdır e ne yapacağız o zaman birbirimizin yanında olacağız el ele Gönül gönüle korkmayın engellilik bulaşıcı değildir. Kaçmanıza gerek yok aşmanıza kaldırmanıza hiç gerek yok sadece birbirimizin yanında olalım gerekirse destek olalım ama kaldırıp atmayı aşmayı düşünmeyin bir arada olmayı hayatı paylaşmayı düşünün.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..