Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

27 Kasım '08

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Özür ve soru..

Özür ve soru..
 

ATA


Nereden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum. Uzun süre olmuş ben klavye başına oturmayalı. İlham perilerim aslında hep uğruyorlar ama bende derman kalmıyor ki onları ağırlamak için. Bebeğim Ata'nın her gün yeni bir sürprizle uyandığını görmek ve ona ayak uydurmaya çalışmak öyle zamanımı alıyor ki !..Hiç bir şeye halim kalmıyor vallahi !

İşte bu yüzden özür mektubu yazmak istedim tüm arkadaşlarıma..Sizlerin de bloglarına giremiyorum uzun zamandır.. Ama bugün sıraya dizdim ve okudum ! Ne çok şey yazılmış ben tembelken..Aaa yok kendime tembel demiyorum. Ben çok çalışkan bir anneyim :)

Çünkü bende her gün Ata ile beraber keşiflerdeyim. Ay emekledi,ay birşeyler söyledi,ay şunu yedi vs..
Yürüteç konusuna takmış durumdayım . Kimisi al diyor kimisi sakın almayın diyor. Bilgisi olan arkadaşlardan cevap bekliyorum :) Nede olsa tecrübelii arkadaşlar var aramızda !

Artık hemen hemen her yemekten atıştırmaya başladı bizim ufaklık. Tabii bizde sayesinde rejim yemekleri yiyoruz. Bir damla zeytinyağlı tuzsuz yemekler. Eh böyle olunca belkide sağlıklı yaşamaya başlarız :)

Soracak o kadar çok sorum var ki aslında..Ama başınızı şişirmek istemiyorum ! Hepinizi çok özledim !

Sevgilerimle..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..