Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '09

 
Kategori
Siyaset
 

Paketini göstersene

-Paketini göstersene…

-Paketimi mi? Paketim henüz olgunlaşmadı. Gel beraber olgunlaştıralım.

-Beraber mi? Olmaz beraber. Sen paketini göster paketini. Ne var paketin içinde? Aç göstersene.

-Henüz hazır değil paket ama olduğu kadarıyla da açmaya korkuyorum. Ya beğenmezsen…

-Paketinin sınırları var mı?

-Olmaz mı? Sınırsız paket mi olur? Sınır şartları da var paketimin.

-Hadi canım sen de. Senin paketinin sınırları olduğuna inanmıyorum. İnanmak istemiyorum. Ölçüsü mölçüsü yoktur senin paketinin. Ölçü konur mu pakete?

-Ölçülü diyorum sana. Ölçü de var sınır da. Gel beraber binelim şu gemiye.

-Paketini göstermezsen gelmem. Hangi limana varacağını bilmediğim gemiye binmem ben. Amacın ne senin? Bu paketle memleketi ayrıştırmaya bölmeye mi çalışıyorsun? Bölüyorsun parçalıyorsun.

-Paketimle memleketi bütünleştiriyorum uzlaştırıyorum. Akan kana çare benimkisi. Gözyaşlarını dindirmek istiyorum başka gayem yok. Gel şu pakete el ver.

-Olmaz olma olmaz. Senin paketinle benim işim olmaz. Akan kan da sarf olunan enerji de memleket de umurumda değil. Ben bakarım ceylan derisi turuncu koltuğuma. Paketlerle işim olmaz benim. Hele senin paketinle hiç olmaz. Paketinin içeriğinde Kürtçeyi resmi dil kabulü var mı? Ulus devletten, üniter yapıdan vaz mı geçiyorsun? Muhtariyet, federasyon vs var mı? Ayrı bir devlet mi öneriyorsun?

-Bunların hiçbiri yok pakette. Ben yalnız bu kanayan yaraya bir neşter vurmak istiyorum. Senin desteğine de ihtiyacım var. Türkiye’yi de en az senin kadar seviyorum.

-Olmaz kardeşim olmaz Al paketini başına çal. Bizim de desteğimizle ola ki çözüm süreci başlarsa, bu bizim intiharımız olur. O zaman seni iktidardan kim devirebilir? Zaten yaşım yetmiş oldu, ben ne zaman iktidar olacağım? Hem zaten arkadaşımın da kongresi var yakında. Paketine destek verirse kongrede hali nice olur? Kan devam ettikçe biz büyüyeceğiz. Kana kan, intikam…

İbrahim EROL

 
Toplam blog
: 135
: 694
Kayıt tarihi
: 31.08.09
 
 

Gazi Üniversitesi fizik lisans eğitiminin ardından, Marmara Üniversitesi'nde master, İTÜ'de dokto..