Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Panik..

Panik..
 

Çılgınca ama dedim işte

Yorularak söyledi dilim belki de

Zordu bu kadar doğruyu söylemek ilk defa

Bile bile can yana yana…

Zamansız gelmeden ibaret oldu gidişimiz

Bu seferlikti özürleri marifet zannedişimiz

Yakın görmek istesem de ışığına saklayacaksın sende beni

Belki bi köşesine ama ben işte!...

Keşke yüreklenseydin susuşumla,

Senin bir bildiğin vardır diye sustum…

Ve yüreğimin neresinde olduğunu bilmem gerekliydi…

Ağırdı bu yük,

Eksiltmeliydim…

Dedim içimden sen kal ben gitmeliyim.

Akşam olmanın bir anlamı vardı beklide ben geç gördüm!

Ama gördüm ya,

Ama gördüm…

Hangi yaprağın arkasındayım ben?

Elin değsin topla bana getir yine

Beni görecek misin peki bu sefer?

Hadi buna cevap ver (?)

Bir adım daha atayım kendimden de can sana suçlanayım!...

Ne etsem de koşsam,

Koş diyen ben!...

Koşamayan da…

O gönüle nazar değsin de unutsun beni…

Ben alışkınım bugün yine unuturum seni (?)

Aklıma geldikçe sitemden dilim,

Susmasını bilmeyen elim zor tutuyor!

Bu gelmede bi suçum yoktu gidişimde var !

Ne de olsa aşktan anlamayan bir dilim var!

Gideceğim eze eze

Sana erken bu sevgi ama

Bana geç geldi…

Affet beni…

Ama ben seni en çok sevenle değişeceğim!

Gidebileceğim en yakın

Ama bi o kadar da son uçurum

Ama atlayacak kadar cesaretli

Ama katlanacak kadar sevgili

Ama bi o kadar da sensiz

Canım sesini duymaktan şımarmayan küçük kız

Yoo yoo hayır yüreğim;

Otur kalktığın yerden bir daha ona bak!

Anlamalıydın işte söylediği gibi…

Sevmesini bile bilmeyen ben,

Aşk nedir paniklemişim…

Yüreğim çıplak kaldı,

Bi elbisemin ucundan asılıp çektim,

Canım yandı ama ben hiçbir şey diyemedim..

'LaL

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..