Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '11

 
Kategori
Blog
 

Pantispaisyada bloggerler hukuku tartışırlar...

Pantispaisyada bloggerler hukuku tartışırlar...
 

Netten ...


Baş blogger:- Geciken adalet adalet değildir...

Baş Blogger yardımcısı:- Görünmeyen adalet benim değildir.

Bloggerlerden sorumlu blogger :- Adalet değildir ,geciken adalet...

Blogger danışmanı: -Ben adalete,adalet demem ;adalet benim olmayınca...

Baş Muhalif blogger :- Adaletin gecikmesi adaletsizliği doğurur...

Blog Anayasa Başk:- Uyuyan adaletçiler adaletçi değildir.

Blog Yargıtay Başk: - Adalet,yoksuldur;yoksul adalet gecikir...

Blog Danıştay Başk: -Hukuk mu guguk mu anlayalım...

Blog ahalisi Meclis Başk :- Adalet gecikirse,taksi tutar evime giderim.

Blog Adalet Vekili :- Yargıtay daireleri ;daire şeklinde değil ;dikdörtgenler prizması olmalıydı...

Hepgözüyaşlı Blogger bakan :- Şeyini şey ettiğimin şeyi ...derseniz adalet yerine gelir.

Blogçu iktidar yanlısı Mebbus:- Adalet bizim mahallenin en iyi kızıydı,kasılmaktan evde kaldı...

Blogçu Muhalif Mebbus:- Adalet hanımı ıslıkla çağırın ...Gelir...

Blogçu muhalif Muhtar :- Kağıttan gemilerim var...Adaleti bana bırakın...

Blogçu iktidar muhtarı:- Hadi canım sende essahtan gemiler bizim ağanın gemileri...Sizinkileri döver...

Blogçu muhalif hukukçu genel sekreter: -Bu söyleminiz adalete aykırı...Ona öyle demezler...Kağıttan kaplandır aslı...

Blogçu güzeli: - Yok böyle dans...Geciken adalet ,adalet değildir.

Blogçuların kralı : -Sizden adam olmaz ;bırakın ülkeyi bize...Gerçek blogçular yönetsin...

Blogçu Kültür sorumlusu:- Başvekil öööle dimediii...Böööle didiii...

Baş blogger:- Nayyıırr...ööle dimediiimmm Bööle didim...

Blogçu bayan Halk :- Yahu adaleti bunlar düzelteceklerdi hani...

Blogçu Bay halk:- Adaleti düzelttiler işte...bak ...dümdüz oldu...Omzu kalabalıklar yok oldular...

Blogçu çok bilen halk:- Adalet, işte...adalet...geliyooor...Benim adaletim...

Blogçu diğer halk:- Benim adaletim ,senin adaletini döverdi;ama bir türlü gelmedi...

Blogçu Delikanlı :- Geciken adalet prostatlı ihtiyar gibidir...

Blogçu genç kız :- Ayyy hadi canım sende de mi prostat...haaayy...Yani seninki hha haaay...

Blogçu çocuk :- Geciken adalet yüzünden altıma yapacam nerdeyse...

Blogçu çocuk annesi:- Evladım adalet geciktiyse,gel belediye var...

Ehhh artık , bir oraya...bir buraya bakmaktan blogçu halk, çözümsüzlükler cenneti blog ülkesinde sonunda fıttırmıştır...

Blog ahalisi KORO : - Dağda da davar güderiiim Halimeye selam ederiiimm...Nay nana naayyy...Göbeğinini altı çukur Halimem...

**************

Mühim Not : - Bu blog yazısı, yazmakta olduğum müzikli kabare oyunumdan bir sahnedir...Gerçek kişilerle alakası katiyyen yoktur...Üçüncü şahıslara ehemniyetle ilan olunur.

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..