Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '13

 
Kategori
Deneme
 

Para için annesini vurdu

Para için annesini vurdu
 

ANNESİNİ TABANCA İLE ÖLDÜRDÜ (GÖRSEL NETTEN)


Kapı birden bire tak, tak diye çalınır. Gecekonduda iki odalı bir evde oturan hasta ana korkarak yataktan fırlar ve :”Kim o?” der. “Aç ana aç benim” kapıyı açan ana oğlunu karşısında görünce şaşırır. “Hoş geldin oğlum, nerelerdeydin, kaç gündür yolunu gözledim, karnın aç mı?”  Oğlu: “ Aç maç değilim çabuk bana para ver, çabuk.” Annesi ne bağırır ne de kızar, sakin bir sesle .” Şaşırdın mı be çocuğum bende para nerden olacak, benim gibi bir dul kadın kimden para alacak. Hasta halimle gündeliğe pabuk toplamağa gidiyorum, ancak karnımı doyurabiliyorum. Otuz yaşına bastın bir kuruş eve para getirmedin.” Oğlu kızar: “Zırvalama miras yedin çabuk para ver, yoksa seni vururum.” Anne ağlayarak : “O mirası baban sağlığında içki, kumarda bitirdin, üstelik babanın ölümüne sebep oldun, beni süründürdün, para için ananı vuracaksan vur şimdi, bitsin bu işkence.” Hayırsız evlat gözünü kırpmadan tabancasını çıkartır, annesinin kalbine nişan alır ve onu vurur. Anne  : “Ah vuruldum, zalim evlat, hain evlat, beğendin mi bak annenin haline, yedi ay karnımda yeşerttiğim, ak sütümle büyüttüğüm evladımın kurşunu ile ölüyorum. Kaç buradan şimdi gelip seni yakalar, zindanlara atarlar, ben kanımı, hakkımı helal ettim sen de affet Yarabbi.” Diyerek orada yaşamını yitirir. Gözünü kırpmadan para için kendisini ak sütüyle besleyen, emek verip büyüten, onun için her fedakârlığa göğüs geren, fedakâr annesini gözünü kırpmadan öldüren hain evlat gece karanlığından istifade ederek kayıplara karışır. Adalet er geç ana katilini yakalayacak ve layık olduğu cezayı verecektir.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..