Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Para için İpuçları

Para için İpuçları

Hayatımızda para ne kadar önemli…

Bu bir gerçek. Ben paraya önem vermiyorum diyenler herhalde bir elin parmakları kadar azdır ve onunda bir sebebi vardır. Paranız yoksa adım atamıyorsunuz. Evden çıkıp tekrar eve gelmenin bile bir faturası var. İki üç parça yemeklik malzemenin parası olduğu gibi, elektriğin, suyun ısınmanın soğumanın, açığın tokluğun, zayıf olmanın, kilolu olmanın, güzel olmanın, akıllı olmanın, daha iyi yaşamanın ki daha kötü yaşamının da diyebiliriz bir geliri bir parası olması gerekiyor.

Her şey para.

Buna ne diyoruz, paradoks endişe diyoruz. Yani çelişki diyebiliriz buna, yanıltmaç diyebiliriz. Bunun gibi bir sürü sözcük bu kelime karşılığında üretebiliriz. Çünkü ilk başta söylenecek söz ikinci sırayı almış. Nedir bu söz endişe. Bu defa ne için duyuluyor bu endişe. Para için.

Haydi bir çözüm yolu bulmaya çalışılalım. Kim bulabilmiş bilmiyorum ama en azından sağdan soldan araştırdıklarımızla bir şeyleri ortaya çıkartabiliriz.

Uzmanlar diyorlar ki;

Para enerjisine odaklanın,

Bolluk ve bereket enerjisini harekete geçirin.

Ya da parayı nasıl kullanacağınızı bilin.

Bu işin ipuçlarını bulun.

Demesi kolay.

Nasıl olacak?

Biz şimdiye kadar para işini halledemedik ki şimdiden sonra nasıl halledeceğiz?

Diyorlar ki,

Para ile hayal kırıklığına uğramış olabilirsiniz. Bizden cevap, evet. Elbette çok da endişe duydunuz. Evet.

O zaman ilk iş, bu korkulardan, stresten ve dahi endişeden uzaklaşın.

Öyle mi? Bu çözüm mü?

Bilir kişi diyor ki,

Para sizin düşmanınız değil ki o sizin arkadaşınız.

Biz hiçbir zaman düşman olarak düşünmedik hatta bize çok gelse sevgilimiz bile olabilir.

Diyorlar ki, yanılıyorsunuz. Para enerjidir. Onu boşa harcamayacaksınız. Yatırım yapacaksınız. Odaklanacaksınız.

İyide biz parayı bulamıyorken bunu nasıl yapacağız?

İsteyeceksiniz, diyorlar. İsteyeceksiniz. Durmadan aralıksız isteyeceksiniz. Siz ne yapmak istediğinizi biliyorsunuz, nasıl yapıldığını bilmiyorsunuz. İlk başta zihinsel olumlama yapmanız gerekli. Nasıl? Asla ben çok para kazanamam demeyeceksiniz. Bilinç altınız bunu anında alıyor ve sizin çok para kazanmamanız için elinden geleni yapıyor. Ben iş bulamam, benim işim gücüm ne zaman rast gitti ki şimdi gitsin. Ben zaten şansızım. Tamam. Bitti. Siz bütün kapıları kapattınız. Bunu yapmayacaksınız bunların tam tersini yaparak başlayacaksınız. Ve aralıksız tekrarlayacaksınız. Çünkü bizim sözlerimiz kayıt altına alınır ve enerjilerimiz o doğrultuda hareket eder karşı tarafa istemiyorsak, olmaz diyorsak negatif olarak gider istiyorum, ben yaparım, ben çok para kazanırım diyorsak pozitif olarak gider.

Bu nedir bu bir ipucudur. Ayrıca bizim benliğimiz, aklımız şuurumuz harekete geçer bu daha iyi veya daha kötü olarak algılar. Halbuki bizim zihnimiz yaratıcı yöntemlerle çalışır. Siz ona yeni ip uçları verin o çalışır ve size yepyeni fikirlerle gelir.

Ne yapalım sabah kalktığımızda dualarımızı edelim.

“Bugün ben çok güzel işlere el atacağım ve ben çok para kazanacağım.”

Bunu tekrarlayacağız. Öğlen yemekten sonra da tekrarlayacağız, bunu akşam yemeği takip edecek ve en çok da yatmadan önce uzun uzun kendinizle zihninizle konuşacaksınız. Bir çeşit direktifler vereceksiniz.

“Benim çok param olacak. Ben bunu da başaracağım. Bunu da alacağım gibi.”

İşte bilinç altınıza yerleştirdiniz. Ve hatta kendinizi programlayacaksınız. Bir çeşit emir vereceksiniz. Nereye? Yüksek benliğinize. İsteğiniz paraydı değil mi?

Buyurun söyleyin.

“Para enerjisi yaşamıma seni çekiyorum. Geleceksin ve benim çok param olacak. Biliyorum. İşim gücüm rast gidecek çünkü ben akıllı ve şanslı biriyim.”

İp uçları tamamlandı.

 

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....