Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '07

 
Kategori
Sinema
 

Paris, I love you filmi

Paris, I love you filmi
 

Paris kadar aşkla özdeşleşen bir şehir daha var mı acaba? İşte bundan yola çıkarak 21 yönetmen, Paris'te geçen, içinde sevgi olan (aşk da denebilir ama anne, baba sevgisi de sözkonusu olabiliyor 2-3'ünde) 20 kısa film çekmiş.

Bu yönetmenler arasında Alfonso Cuaron, Gerard Depardieu, Gus Van Sant , Alexander Payne, Oliver Schmitz gibi isimler var.Her yönetmen, şehrin değişik bölümlerinde geçen, değişik konular sunuyor bize. Bir kısa film aniden biterken, diğeri başlıyor. Paris'i bugünkü haliyle ve pek tanınmamış yönleriyle izleyebiliyoruz.

Film ülkemizde ilk kez bu yıl Film Ekimi'nde izleyiciyle buluşmuştu.

Sanıyorum, izleyen herkes kısa filmlerin biryerlerini güzel ve kendine yakın buluyor.

Kendi bebeğini bırakıp başka bir bebeğe bakıcılığa giden annenin hikayesi, korkunç olarak tanınan Müslümanların ne kadar da dostça davrandığını gösteren kısa film, metroda dayak yiyen turistin hikayesi, kendini yapayalnız hisseden adamın, arabasının hemen yanında bayılan kadınla aralarında başlayan yakınlığı gösteren kısa film vs. vs.

Filmin oyuncuları arasında Nick Nolte, Juliette Binoche, Bob Hoskins, G.Depardieu gibi isimler var.

Aslında ilk akla gelen 'neden bunun gibi bir film İstanbul için yapılmıyor' oluyor.

Ben Paris, I love you filmini beğeniyle izledim. Bu yüzden sinemaseverlere tavsiye ediyorum.

İyi seyirler.

 
Toplam blog
: 68
: 4043
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

İ.Ü.Alman filolojisi mezunuyum. İlle de sanatsal faaliyet diyorum...