Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '07

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
305
 

Paris Hilton sorusu şaşırttı

Paris Hilton sorusu şaşırttı
 

Los Angeles Eyalet Şerifi Lee Baca, terör konusunda konuşmak için geldiği Türkiye'de kendisine sürekli Paris Hilton'un sorulmasına şaşırmış…

Los Angeles Times gazetesine konuşan Los Angeles Eyalet Şerifi Sözcüsü Steve Whitmore, kısa bir süre hapis yatan Hilton otellerinin varisi Paris Hilton'un serbest bırakılması ile ilgili yaptığı açıklamada, Hilton'a Türkiye'de bile gösterilen ilgiye dikkat çekmiş…

Bu Amerikalılar tuhaf insanlar. Ya hiç kafaları çalışmıyor, ya da çalışınca uzaya çıkıyorlar.

Abi, şimdi koskoca dünya çapında “Hilton Otelleri” zinciri yok mu? Var…

Kim o otellerin tek ve gerçek varisi? Paris HİLTON adına çok hoş (!) bir kadın değil mi? Evet…

Şimdi bu kadın zeeeroş (sarhoş) araba kullanırken yakalanmış ve hapis cezasına çarptırılmış ve içeriye de girmiş.

Size göre bu işte bir fevkaladenin de fevkinde bir hadise yok mu? Var…

Hah… İşte biz o “Fevkaladenin de fevkinde” olan olay üzerinde duruyoruz kardeşim…

Bakın, sizde, yani Amerikalılara söylüyorum, abuk-sabuk işleri Başkan BUŞ yapınca haber olur. Bizde sizin gibi BUŞ yok ki abuk-sabuk işler yapsın da haber olsun…

Bizde her gün böyle abuk-sabuk işler yapanların haber yapıldığı “Magazin basını” denilen bir sektör var. Orada bunların haberi olur ve bu haberler Türkiye’deki en baba haberlerin de önündedir.

Örneğin seçim olacakmış filan, feşmekân…

Geç kardeşim onları… Onlar sorun değil… Gidersin sandığa, verirsin oyunu, ne çıkarsa bahtına. Allaha şükredersin ve kabul edersin. Tevekkül edeceksin.

Ama Paris HİLTON denilen denizaşırı ülkenin bir kızı zeeeeroşken yakalanıp kodese girdi mi, bak işte o mesele gerçek öneme hazi ve fevkaladenin de fevkinde bir meseledir.

Hadi bizden de size haber verelim mesela…

Seda SAYAN ile Nihat DOĞAN neden ayrılmışlar?

Bülent ERSOY kızımız ile İbrahim TATLISES ki milletvekili adayımızdır aynı zamanda, bu da fevkaladenin çift kat fevkinde bir hal arz etmektedir, nasıl barışmışlar?

Biliyor musunuz bunları? Yok…


Peki siz memleketinizde ne konuşursunuz kardeşim?

27 HAZİRAN 2007

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ekleyeyim de millet magazinden eksik kalmasın dedim. Hani o şarkı yarışması mıydı adı popstar mıydı ne hah işte o yarışmada yarışan genç varya adı Armağan olanı işte Bülent bey pardon Bülent ablamız nişanlanmış. Bomba bomba diye haber veriyorlar magazinciler. Ülke gündemi sapmasında ne yapsın... Vay ülkemin halleri vayyy. Saygılarımla.

Abla 
 28.06.2007 2:22
Cevap :
Sayın Sevim ÖZKAN... Bu haberi sizden duydum. Millete duyurmak gerek. Teşekkür ederim yırumunz için. Saygılarımla... İBRAHİM PEKBAY  28.06.2007 11:01
 

Ağbi hayatımız magazin, bir kısır döngü, magzinle, ülkemizin gerçeklerini basndan, halktan uzaklaştırmak içini yapılıyor.Ülke meselelerini gündemde daha fazla gelip, cözümler üretilmesi lazım diye düşünüyorum. saygılarımla..

Mehmet EREN 
 27.06.2007 15:54
Cevap :
Sayın EREN... Yorumunuz için teşekkür ederim. saygılarımla... İBRAHİM PEKBAY  27.06.2007 16:47
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1104
Toplam yorum
: 2655
Toplam mesaj
: 212
Ort. okunma sayısı
: 872
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster