Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Parlak parlaktı gece isyann uleynnnn

Parlak parlaktı gece isyann uleynnnn
 

Resim internetten alınma değil , söylemesi ayıp ben çektim ..Nasıl güzel bir gülüşşş yarappimmm ...


Dokunur sensizliğin kokusu burnumun ucuna sonra iner yüreğime yüreğime yok derim hükmet kızım sen, ne bu kaç gramlık yürek ama olmazz, ölüyorum uleynn diyesim gelir denmez. Sonra ben yoruldum hayat gelme üstüme şarkısı başlar ve birden bir parıltı isyannnn diyen sesle kendime gelirim.

Parlak parlak bir çift göz ve tatlı mı tatlı bir gülüş. İsyan takılı kalır dudağımda.

Birgün geleceğim ve isyanı beraber söyleyeceğiz dedim. Vee gittim ve gördüm...Ergen çocuklar gibi sevinçliydim. Saklamaya gerek yok sarılasım geldi ve sarıldım. Sarıldığım, isyanı benim gibi söyleyişiydi. Sarıldığım o güzel bakan gözleriydi. Ve en önemlisi öyle içten öyle temiz ve öyle güzel bir yürekle konuşuyordu ki...Gel de sarılma yani. O derece vallaa

İçimden sakın kirlenme çocuk dedim sakın izin verme seni bozmalarına .

Onun hamuru güzel, mayası kıvamında ve özü sözü yerinde o hep aynı kalacak, kalmalı da iyi ve güzel olana dair ne varsa onlar adına kalmalı. Çündü Parlak Ahmet'i görünce vay be varmış diyorsun. Onun saygısını, terbiyesini, tatlı dilini görünce, duyunca işte bak var diyorsun, kalmış diyorsun, seviniyorsun.

O'nun sıcaklığına insanlığına sarılıyorsun.

Resim çektirmeler ve bak geleceğim dedim geldim demeler onun elini soluna koyarak eyvallah demesi bana yetti.

Çok güzeldii çokk...

Ya sen nasıl bir güzelliksinn !

Oh be görmüştük Sema Bekmez'im ve ben çok mutluyduk. Telefonlarımızdan tanıdıklarımıza nispetler yaptık. Yeme içme faslımız başladı ve diğer müzisyenler tek tek her masayı dolaştı. Sıra bize geldi geçtiler karşımıza. Ne istersiniz deiler isyana gelmiştik dedim. Başladı benim isyann, bir anda baktım benim ses isyannnn diyordu diğerleri susmuştu. Amannn kızım devam et be dedim. Bir daha mı geleceksin  ...İsyanın lann yalan yalannn kısmına geldim Parlak Ahmet öyle söylüyordu bayılmıştım. Geriye bir avuç Lann yalan yalann dedim müzisyen olmadı ama dedi. Onu demeye geldim Parlak öyle söyledi dedim ve hemen şarkıya devam ettik. Kafam duman dumann da olmazsa olmazı kol yukarıda işaret parmağı ile başımın etrafında dönmeler yaparak şarkıyı bitirdik.

Harikaydı gece...

Çok güzeldi çokk...

Çocuklar gibi şen olarak geri dönüş başladı. Aracı çalıştırdık birisi yolda çevirme var dedi hem de 50-60 metre ileride parlaktan çıkanlara bonus hediye faslı ...Hadi bakalım ara sokaklarda dön dolaş zamanı .

Gece öyle güzeldi ki sabaha kadar dolaşılırdı.

Telefonlarımız çalmaya başladı kızzzzzz orayada mı gittiniz, kızzzz ne işin vardı orada, kızzzz sen çok fenasın.

Ben sevdim, sevdim mi giderim.. Seviyorumm aaa derim dedim mi dedim.

Ve tavsiye eder miyim hem de şiddetle. Parlak Ahmet'i kaçırmayın, yolunuz Mersin'e düşerse Adnan Menderes Bulvarı, Yenişehir'de Parlak Ahmet'e gidin ve benim içinde isyannnnn deyiverin. Hatta seni andım bu gece kulakların çınlasın şarkısını benim için isteyin.  

Sakın ama sakın isyansız olmazzz...İsyannnnnn

Parlak restoranta cuma ve cumartesi gecesi gidecek olursanız rezervasyon yaptırmanız gerekiyor. Rezervasyonsuz işiniz zor valla. Biz ne diller döktük şanslıymışız ki masanın biri boşaldı garsonu orada anlatırken bırakıp anında masaya geçtik. Ortamı çok güzel, ye iç gül oyna strese bire bir, servisleri de öyle.

Herşeyden önce Parlak Ahmet adı var, kendi var.

Yüreği de kendi de güzel insan..

Tek dileğim hep böyle güzel kal ...

 *** Şimdi aldığım habere göre Ahmet Parlak'ın 16 Mart'da İstanbul'da konseri varmışşş. O güne kadar  2 gün Mersin'deymiş diğer günler İstanbul'da kursa gidiyor konsere hazırlanıyormuş.

Benim gibi sevenlerine duyurulur...

Haydi İstanbul 15 Mart'da  daha bir parlatın İstanbul'u.

O gün İstanbul'da olmak vardıı anasını satayım Suavi'nin de kulakları çınlasın.

Yine de 15 Mart'da İstanbul'da olmak vardı anasını satayım parlak parlak bir gecede isyannn uleynnn demek  vardıı.

Neyse gidebileceklere duyurumdur gidin.**

* O güne kadar konser tarihi değişir mi bilemem ama değişmez ise valla gidin bak *

                       https://www.youtube.com/watch?v=z8Z8gOleLAI 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..