Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '18

 
Kategori
Siyaset
 

Partili Cumhurbaşkanı Olmak

Ben
Hiç gerek görmemiştim
Partili cumhurbaşkanlığını
Şimdi anlıyorum ki
Cumhurbaşkanımız
Partisiz Cumhurbaşkanı iken
Siyasi çekişme içine giremiyor
Siyasi rakip olamıyor
Muhalefete istediği gibi saydıramıyor
Bu ise
Parti sevdasına baygın olan ona tat vermiyor
Aşırı partici bir karaktere sahip
Bizim Cumhurbaşkanımız
Parti bazında konuşmaya
Bu bağlamda rakiplerine
Bağırıp çağırmaya çok bayılıyor çok
Bunlarsız yapamıyor katiyen
Huzursuzluk çöküyor üzerine
Bitkinleşiyor bedbinleşiyor
Göz torbaları şiştikçe şişiyor
Mutsuz mu mutsuz oluyor
İşte o
Bu haleti ruhiyeden kurtulmak için
Bu partili Cumhurbaşkanlığını öne sürdü
İlk öne sürdüğü başkanlık sistemiydi
Ama önüne çok engel çıktı bu konuda
Sonunda partili cumhurbaşkanlığıyla
Yetinmekte karar kıldı
Görünürde ülke için ne değişti hiçbir şey
Başbakanken de aynı gücü kullanıyordu
Cumhurbaşkanlığına gelince yine aynı oldu
Yalnız fazla siyasi propaganda yapamıyordu
Siyasi rakiplerine çok sert sözler söyleyemiyordu
Bu da onu deşarj etmiyordu
Sıkıntılar boğuyordu
Mutsuzluktan kurtulamıyordu
Ne yaptı etti partili Cumhurbaşkanlığına geçti
Başladı yüksek sesle bağırıp çağırmaya
Siyasi rakiplerine çatmaya
Özellikle Kemal Kılıçdaroğluna seslenişleri
Bir garip hal aldı
Bay Kemal seslenişleri beni şaşırtıyor
CHP’ye çatışları desen çok garip
Bir Cumhurbaşkanı için yanlış
Ben derim ki
İster partili olsun ister partisiz
Cumhurbaşkanı daima ama daima
Ortayı bulacaktır
İnsanların tamamının Cumhurbaşkanı olduğunu
Hiç unutmayacaktır
Tarafsızlığı asla bir kenara atmayacaktır
İnsanlar arasında ayrımcılık yaratmayacaktır
Evet canlarım
Benim derdim siyasi eleştiri değil
Benim arzum
Yöneten kim olursa olsun
Yanlıştan kaçınsın doğruya yönelsin
Bilen insanları dışlamasın
Bilmez insanları kullanmak amacıyla
Yanında toplamasın
Ben derim ki ülke güzel şekilde
Bilen yapabilen olabilen sahip olabilen
Ve yakın olma ilişkisi yüksek insanlarla yönetilir
Bu ülkeyi çok ama çok seven birisi olarak
Ben bunun için yazıp çizip duruyorum
Ben dostum dost yani
Ne demiş atalarımız
“Dost acı söyler doğru söyler”
Sözlerim bu anlamda anlaşılsın canlarım
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..