Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Pastoral şiir!

Ağaçlar çiçek açmış!

Ne hoş olur kokusu!

Yerler de çayır çimen.

Tabiatın dokusu!

*

Bu sabah erkenciyim!

Attım kendimi kıra!

Gezip dolaşıyorum!

Ben haykıra haykıra!

*

Evde durup düşünmek!

Yok Neriman, yok Gülden!

Az daha gidiyordum!

Zor kurtardım veremden!

*

Şuradaki Gelincik!

Şu bahçede de Lale

Ağaçtaki de Sülün!

Az ilerde Şelale!

*

Evlerde hep taklidi!

Bu tabiat ananın!

Her yanımız sarılmış!

Kızıyorum inanın!

*

Hani mevsimlik olsa!

Evlerdeki Laleler!

Diyelim sezon sonu!

Gelse başka yeniler!

*

Bunların kökü sağlam!

Bizden de uzun yaşar!

Bilmez ki Ademoğlu!

Bilse almadan boşar!

*

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..