Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Pat.!-söyle.!

Blog yazılar'ımın birinde, hani bahsetmiştim ya; "düşündüğünü anında PAT.! diye söyleyenlerdenim"diye..

İyiki de böyle bir karakterde bir insanmışım..
Bazılarına göre böyle bir karakter'e sahip olmak yanlış gelebilir..ama ben böyle bir insanım işte..

Bu sabah işime yaradı böyle bir karakter'e sahip olmam..
Mesleğim gereği anadolu esnaflar'ıyla ticaret yapmaktayım..
Dün doğu bölgeler'inin bir il'inden müşteri geldi mağazam'a.. bahsetmiş olduğum il, ticari piyasa gözüyle iyi bakılmayan illerimizden.. (ayrımcılığa karşıyım ama bu böyle.)

Sözkonusu müşteri hakkında aldığım istihbaratlar, bana %80 güven verdi..
Müşteri mallarını ayırdı, vadeli çek imzalayıp, ticari prosedürlerini yerine getirdi.. bugün mallarını kargoya teslim edip gönderecektim..

Sabah mağazamı açmadan önce uğradığım imalatcı arkadaşlarımın birinde, herzaman ki karakterimi sergileyerek "pat" diye.. sözkonusu müşteri ve il'den konuştum...

Tesadüf'ün böylesi görülmemiş gibi.. "sakın ha o adama mal verme, beni dolandırdı" demez mi..!

Sevindim, sevindim, sevindim...
İyiki de mallarını göndermemişim adamın... şimdi çek yapraklarını postayla iade edeceğim kendisine..

"Demek ki insan karşısındaki kişiyle konuşurken, içinden geldiği gibi konuşmalı" dedim kendikendime.. "düşündüklerini paylaşmalı insanlarla" dedim..
Düşüncelerimi ve yaşadıklarımı güvendiğim insanlarla paylaşırım hep.. iyiki de böyle biriymişim..

Biraz megolamanca olacak ama ben kendimi seviyorum..

Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..