Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Anne-Babalar
Okunma Sayısı
292
 

Patronlarım ve rezillikleri

Patronlarım ve rezillikleri
 

Bizim sektörde işler yazın açılıyor maşallah nasıl yoğunluk anlatim...

Her işini son ana bırakan tek millet olarak klimayı da yılın en sıcak ayında ve hemen gününde taktırmak isteyen o kadar müşteri varki...

Hangi birine laf anlatayım ki... Efendim ekipler çok çalışıyor yetiştirmeye çalışıyoruz, bugün size ulaştıracağız gibi konuşmalardan bi ara fenalık gelmişti...
Bide kendini küçük dağları yaratmış edasıyla konuşan müşteriler denk gelmiyor mu!! illallah ettim... Parasıyla aldıysan aldın ama senden önce satın almış vatandaşların hakkını çiğneyip senin montajını erken vakte alcam! ba ba ba ba!!!... Yok ya... Aynı parayı onlarda ödüyor, sen daha çok kazanıyosan bana kazanmıyosun kendine yani...

Bizim teknisyen işi çözmüş ne mi yapıyor: herkese ilk size montaj yapıcaz deyip teli kapatıyor, 15 gün snra o klimanın montajı yapılıyor...:))

Taktiği burda açıkladık ama sakın kimselere sölmeyin aramızda mazallah tarihten kalma patronlar beni keser... Blogcu arkadaşınıza acıyınız...

Artık durum öyle bi hal aldıki ben ve elemanlar sabah 7 akşam 10 çalışıyoruz ben aralarında en iyiyim, montaj elemanlarına yazık kaç kilo (en hafifi 80 kilo) klimaları binaya taşı, kaldır montajı yap, dış ünitebaşlı başına sorun zaten bide bu işlemleri sıcaklık 35 nem oranı ile 40 hissedilirken yapmak çok zor ve yorucu...
Tabi bende telefonun ahizesi ile birleşmiş bi vaziyette bi gün, ertesi gün bi kez bile oturamamış şekilde geçiriyodum yani yan gelip yatmıyodum (montaj elemanları hep benle uğraşıyolarda)

Bi de o sıcakda klimayı patronum açtırmaz mı! Neden mi? İdare etmek gerekmiş, devamlı klima açık olmazmış, elektrik parası çok gelirse maaşımdan kesilirmiş.... Say say bitmez... Sağolsunlar çok eli açık insanlar... bu anlattıklarımla kalsa iyi...
Hiç kimse mani olmasın anlatacağım rezilliklerini... O kadar bonkörler ki iş yerine su almazlar, almamışken hiç utanmadan benim aldığım sudan içip bi güzelde bitirirler.... yaa ne bonkörler görün!!!

Allah ellerine düşürmesin ne öldürür ne güldürür cinsten... Bu kadar FAZLA SAAT ÇALIŞTIM DEYSE BARİ... Mesai baya olmuştur diye düşünmeyin... çünkü biz daha M'sini bile duymadık. Nedenleri hazır hemen. Kışın işleri az oluyomuş erken çıkıyolarmış yani; yazın geç çıkmalar kışın erken çıkmalarla telafi ediliyormuş:(((
Bi de bu hafta fazla kaldın biraz fazla para verdim demez mi patronlardan 1 numaralı olan sevinçle açtım zarfı baktım ki maaşım haricinde 10 ytl koymuş... bu ne bu mu onca yorgunluğun, onca saatin emeği bari hiç vermeseydin... küfreder gibi... Bi de dalga geçer gibi ''bak iyiliğim üzerimde''demez mi.. Bu benim patronun iyi hali dikkat edin, kötü halinden korkun yani...

SİZDE DE BÖLE PATRONLAR VAR MI YOKSA BEN BÜTÜN ANORMAL İNSANLARI ÇEKİYOR MUYUM?!!!!:(((

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 32
Toplam yorum
: 67
Toplam mesaj
: 46
Ort. okunma sayısı
: 1005
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster