Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Pattaya'da 1 erkeğe 40 kadın...

Hani yazmıştım ya, Phi-Phi adasına giden balayı çiftlerine 10 yıl evlilik garantisi veriyoruz diye... Hah işte Pattaya’ya karı-koca gidenlere de bir haftada boşanma garantisi veriyoruz...

Pattaya her erkeğe 40 kadının düştüğü bir sahil kasabası. Bu durumda bana sorsanız Karınla Pattaya’ya gider misin? bende kafadan sorarım: Peki sen restaurant’a sefertası ile gider misin?
Aslında Pattaya, denizi, eğlencesi, çevre gezileri ile gerçekten ideal bir tatil beldesi. Orman içinden başlayarak, denize kadar inilen Fil Safarisine katılmadan, Million year stone park’ı görmeden, oltadaki tavuğa gölden ok gibi fırlayan timsahları beslemeden, bakıcısının kafasını ısırmayan kaplanlarla, timsahlarla, zehir kusan kobralarla, sarmaş dolaş boyna dolanan pitonlarla fotoğraf çektirmeden, 500 hektarlık alana kurulmuş Botanik ve Orkide bahçelerine sahip Nong nooch tropical garden & Dance show’u, evlilik seramonisini, dünyaca meşhur sonu çok sürprizli ALCAZAR show’u görmeden dönülmeyen bir tatil beldesidir PATTAYA...

Ayrıca deniz tatili isteyenlere, Mercan adası, kızgın kumu, iyi pişmiş ızgara balıkları ve buz gibi biraları ile sizi bekler. Canınız kumar mı çekti? Malezya’ya günübirlik kumar turuna kaçabilirsiniz. Restaurantların havuzlarında olta ile karides veya ıstakoz avlayıp, onları canlı-canlı kaynar suya attırabilir (çığlıklarını duyabilir) veya ızgara yaptırabilirsiniz. (kızmaca yok.. onlar günahkar karidesler, böyle pişiyor bunlar)

BARACUDATOUR ve diğer seyahat acentaları, Bayii turlarını genellikle Pattaya’ya yaparız. Bayii turu dediğimiz de aslında promosyon gezisi. Şirketler satış potansiyelini arttırmak için kotaları tutturan bayiilerine bu tür geziler hediye ederler. Bayiler de ağırlıklı olarak Anadolu esnafıdır ve defalarca bu tür gezilere katılmışlardır. Son turumda, ilk defa böyle bir tura hem de uzakdoğuda katılan bir bayii, yanıma yaklaşarak fısıltıyla sordu.
-Abi, burada ki kadınların burnu yuvarlak, gözleri üçgen. Acaba diğer organlarında da farklılık var mıdır?
-Vardır kardeşim. Kare onlarınki.
-Uymaz ki abi?
Neyse; Gelelim Tayland’ın meşhur masajına. Çeşitleri var. Yağlı, Yağsız, Ayak, Yüz, Baş, El, Tai SPA ve Body... Kimi ağrıyan, kimi de sızlayan! bölgelerine göre seçim yapıyor.

Ben ayağı ağrıyanlardan biri olarak 1, 5 saatlik masajın 1 saatini gıdık kriziyle geçirdim. SPA’yı ise genelde kızlar tercih ediyor. Anlatılanlara göre orana-burana çiçek-böcek krem falan sürüp hoş kokular yayarak bi ton para alıyorlar. Gelelim Body masajına. Bu da kendi içinde ikiye ayrılıyor. “İşlem sonu şifreli veya şifresiz”. Sistem şöyley-miş... miş diyorum, çünkü gidenler anlatıyor. Ben, asla böyle şeyleri tasvip ve tavsiye etmiyorum. ASLA !

Rivayete(!) göre; yer “Sabai Land”. 5 katlı eski bir otel. Alt katı akvaryum diye adlandırılıyor. Camın arkasında yaklaşık 100 civarı harbi diplomalı masajcı kız var. Niteliklerine göre ayrı bölümlerde oturuyorlar. Her birinin boynunda bir numara asılı. Camın arkasında kalan ve kızlara bakan barda otururken talep ettiğiniz kızın numarasını “baş memur!” a söylüyor ve onun verdiği fişle kasada ödemenizi yapıyorsunuz. Masaj ücretleri nitelik, yetenek ve güzelliklerine göre 2, 3 bin baht arası değişiyor. (1 dolar=40 Baht). Budha Selamı ile sizi karşılayan masajcı kız ile yukarı çıktığınızda loş ışıklı, hoş müzikli, jakuzili, su yataklı, yuvarlak karyolalı, berjer koltuklu, duvar ve tavanları aynalı bir oda sizi bekliyor.

Tavşan kılıklı garson kızın getirdiği kokteylinizi Berjer koltukta yudumlar ve Jakuziniz dolarken, masajcı kız, sizin çoraplarınızı v.s çıkarıyor. içkinizin son yudumlarını jakuzide alırken de o diğer uçta ayaklarınıza masaj yapılıyor. İyice temizlendiğinize emin olduktan sonra köpür-köpür köpürttükleri su yatağına sizi yüzüstü yatırıyorlar. 40 kiloluk Tai kızlarının kalça kemikleriyle vucudunuzun herbir bölgesine yaptıkları body masajı sizi inim inim inletebiliyor(muş).

Daha sonrasını bilemiyorum. Çünkü gidenler burada kestiler hikayeyi. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış. Bana kalsa hikayeyi şöyle tamamlardım. “Daha sonra kız, adamın don lastiğini çıkarıp sapan yapıyor ve...”
Akşamları sahil caddesi çok renkli ve haraketli. Işıl ışıl. Alış veriş için de ideal. Ara sokaklarda ise sağlı-sollu “gogo bar” lar var. Hani kızların metal direklere asılarak dans ettikleri barlardan. Yanımda Tayland’a ilk kez gelmiş olan çok sevdiğim bir dostum var. Zaten şokta, aldım onu hiç “ön bilgi” vermeden Coconut isimli “pinpon show” a soktum. Herzamanki klasik numarama başladım. Burada kızlar normal bir şekilde dans ederken aniden sahnede pinpon topu ile basketbol oynamaya, diğeri sigara içmeye başlıyor. Tabi “uzuvları” ile. Basketin bir zararını görmedim ama diğeri kesin “rahim kanseri” yapar. Ben o anda hemen garsonu çağırıp birşeyler ısmarlamaya başlıyorum. Arkadaşım şokta... “cem cem cem bak bak cem” habire dürtüyor beni dirseği ile... Oralı değilim. Ben garsonla konuşuyorum. 1 dk süren show bitiyor. Arkadaşım heyecanla anlatıyor. N’oldu n’oldu biliyor musun?... var ya.. kadınlar... Hadi yaaa. Kaçırdık desene. Neyse bir başka kız çıkıyor elinde kola şişesi. Hareket malum..Tirbişon.. Arkadaşımdan müsade isteyip hemen tuvalete gidiyorum. İki-üç show’u arka arkaya izleyen arkadaşım daha bir şokta. Nasıl nefes nefese anlatıyor. Ben artık balon da patlatsalar, borazan da çalsalar, jilet veya 20 mt kurdela da çıkarsalar olayı kaçırıyorum! Çok üzülüyor arkadaşım göremedim diye. Çoook.

Sırası geldi, anlatmadan geçemem. Bayii turları Pattaya’ya yöneldiğinden beri buralı kızlar da Türkçe öğrenmeye başladı. Bir keresinde bölgenin en kıdemli kızlarından biri “yan masadan hediye” olarak tarafima yollandı. Hoş beş iki cümleden sonra kızcağızın ilk Türkçe cümlesi gayet net ve anlaşılır idi.
-“gttnskmk yok!”.
Oha yani.. Başka bir ülkede de aynısını duymuştum. Pesssss.

 
Toplam blog
: 305
: 4038
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Kayseri doğumlu, 1977'den beri Sektörde (Otel, Çarşı, Yurtdışı Acente, Profesyonel Turist Rehberi..