Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '14

 
Kategori
İnternet
 

Paylaş, beğen, yorum yaz, ekle

Son zamanlarda sosyal medyada fotoğraf yayınlama, durum güncelleme çılgınlığı gözlemliyorum.  Andy Warhol’un  ‘’herkes bir gün 15 dakikalığına meşhur olacak’’ sözü hayat buldu. Sanki amaç gezmek eğlenmek değil de bunları başkalarına duyurmak.  Tamam toplum olarak meraklıyız, başkalarının özel hayatlarını hep merak ederiz, dedikoduyu hiçbirimiz sevmeyiz ama olaylar ve kişiler hakkında konuşuruz ama bu kadar afişe olma isteği neden?  Sosyal medyada her gittiğin yerde fotoğraf çektirip paylaşmıyorsan hiç gezmiyorsun, eşinle ya da sevgilinle yanak yanağa fotoğrafını paylaşmamışsan mutsuzsun, çocuğunla fotoğraf paylaşmamışsan kötü bir anne ya da babasın… Paylaşmıyorsan, beğenmiyorsan, eklemiyorsan, yorum yazmıyorsan yaşamıyorsun.

Ben de sosyal medyayı kullanıyorum ama fazla abartmamaya çalışıyorum. Herkes ben de varım demeye çalışıyor galiba.  Merak ediyorum bu çılgınlığın sonu nereye varacak? 

 
Toplam blog
: 5
: 268
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

1982 İskenderun doğumluyum, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Uzmanıyım, şu an bir fabrikada satış müdü..