Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Paylaşımın güzelliği

Paylaşımın güzelliği
 

Alıntı


Eskiden evlerde reçeller, marmelatlar, dondurma, salep, kuşburnu ezmeleri ve daha neler neler yapardık.

Gençlik yıllarımda vişne likörünü yapmayı öğrenmiştim bir arkadaşımdan. Ne zaman yapsam ya da tarif etsem bir dostuma, hemen o arkadaşım aklıma gelir ve kendisini minnetle anarım. Şimdi MB arkadaşlarımız sağ olsunlar yemek tarifleri, reçel tarifleri, tatlı tarifleri veriyorlar ve benim çok hoşuma gidiyor.

Şimdilerde herkes özellikle gençler abur cuburcu oldu. Evlerde yapılan birçok şeyi beğenmiyorlar daha doğrusu çocuklar evden uzaklaştılar.

Artık kimse çocuğu istedi diye evde tatlı tuzlu bir şey yapmıyor ya da yapmak istemiyor. Telefon aç gelsin ve hemen hazıra konuyoruz. Şartlar mı bu durumu yarattı yoksa başka durumlar mı bunu bilemiyorum.

Ama ne olursa olsun evde yapılan her şey sevgiyle yapılıyor, sevgiyle sunuluyor ve bence daha kıymetli.

Bizler düne sahip çıkmalıyız ki çocuklarımızda aynı olgulara sahip çıksınlar.

Hiç değilse yarınlara mutfak kültürümüz yansısın.

Bu konuda emek harcayıp, zaman ayırıp yemek tariflerini önümüze kadar getiren sevgili arkadaşlarımıza sonsuz teşekkürler.

Yaptığınız her tarif işimize yarıyor bilesiniz Sevgili arkadaşlarım sağ olun. SEVGİLER.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..