Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

25 Nisan '11

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (İyi Nişancı)

Pazar Neşesi (İyi Nişancı)
 


Acemiliğiyle meşhur bir avcı...


Arkadaşlarını çağırarak bir kapı üzerine çizilmiş hedefe tam isabet etmiş olan bir kurşunu göstererek :


"Bir de beni beğenmezsiniz... Bu kurşunu tam 300 adım mesafeden ben attım buraya."


Arkadaşları itiraz ederler :


"İmkânı yok arkadaş."


"İmkânı mı yok?.. Şahit gösteririm o halde."


Komşular çağrılır...


O kurşunun 300 adım mesafeden kendisi tarafından atıldığına şahadet ederler...


Arkadaşları hayretler içerisinde :


"Peki nasıl oldu da bu kadar isabetli bir atış yapabildin?"


Beriki gayet pişkin :


"Bundan kolay ne var?.. Evvela kurşunu attım, sonra da hedefi çizdim!"



............................ MUTLU PAZARLAR ............................


08.05.2011

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..