Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '11

 
Kategori
Mizah
 

12 Eylülde ben de askerdim!

12 Eylülde askerdim ama suçsuzum!

Bir kere bana sormadılar, artı haberim bile yoktu! Gece on ikide gececi arkadaşım geldi santrale, ben de santralın arkasındaki odada kampetin üzerinde yattım uyudum!

Sabah sekizde uyandım, kahvaltılık bir şeyler alacağım, baktım herkes tam teçhizat!

“Ne oluyor?” Diye sordum merakla!

“İhtilal oldu ya! Haberin yok mu?”

Telefon santral operatörünün şeytanın yattığı yerden haberi olur, benim yok! O akşam kimseyi dinlememiştim! Daha doğrusu Denizli Buldanlı kızlarla konuşuyordum! Fıkra anlatıyoruz, türkü söylüyoruz falan! Aklıma ihtilal mı gelir?

“Kim yaptı?” Diye de sormuştum!

“Ordu!”

“İyi!”

İskenderun’da kimseye bir eziyet yapmadım! Hor gözle bile bakmadım!

Kervan kebap salonundan dürüm yerdim parasını öderdim! Petek pastanesinde olsun, Başak pastanesinde olsun, yediğim böreklerde yalandan kusur bulanlardan olmadım! Meşhur sakızlı dondurmacıdan bölük komutanımın arabasıyla az mı dondurma aldık, yedik!

Fener caddesindeki fırından sabahın beşinde ekmek alırdım.

“Siftahı senden bereketi Allahtan!” Diyerek ekmek masasının üzerine atarlardı paramı!

Haaa; bir dakika!

Şimdi aklıma geldi!

Ceyda ile Jale var yahu!

Onlara eziyet ettim!

Doğru!

İkisi şahit olsa yandım!

İpe giderim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..