Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pazartesi sendromu

Pazartesi sendromu
 

Pazartesi sendromu


Hemen hemen hepimizin yaşadıgı Pazartesi sendromunu sizlerde yaşar mısınız?

 

 Her Pazartesi sabahı oldugu gibi yorganı tepeme kadar çekmiş çalan saatin susmasını bekliyorum. Bir yandanda uykumun en güzel yerindeyim. Sıcacık bir yatak, yumuşacık yorgan ve başım yastıgın içinde gömülmüş rüyaların en güzelini görüyorum ve nedense çok erken kalkmak zorunda oldugum günlerde hep rüyalarımın en güzel yerinde uyanmak zorunda kalıyorum... Yüzümdeki tebessüm mızmızlanmaya bırakır kendini.

_’’ bu gün keşke hafta sonu olsa’’ sözlerimle kalkıp kalkmama arasında gidip gelirim.Yatak sanki çeker kendine, gitme bu gün boş ver diye fısıldar.

 

Neden bilmiyorum ama her Pazartesi sabahı karnımda agrı olur .Bu bana okula gitmek istemedigim günlerden kalma bir hatıra olsa gerek. Nedense Pazartesi günlerinin bana uygun bir gün olmadıgını düşünerek hafta sonu hiç dinlenmedigimi dile getiririm

 

Tüm çalışanlar gibi Cuma akşamından hafta sonu planı çoktan yapanlardanım her hafta sonum öyle yogun ve öyle hızlı geçerki işte Pazartesi asıl dinlenme günüdür  benim için ama Pazartesi ilk iş günüdür.

 

Haftanın ilk günü daha bir bakımlı olmak gerek ve sanki her hafta yeniden işe girmiş gibi heyecanla iş yerine gitmek.

 

Pazartesi kılık kıyafetimizin en düzgün ve güzel oldugu gündür.Hepimiz daha bir dikkat ederiz. Haftaya güzel başlamak adına makyajın kusursuz,güleryüzün en üst seviyede olması gereken bir gündür.

 

Pazartesi gününe yüklenen görev aslında daha fazladır. Hafta sonu yorgunlugunu sevmez İlk iş günü, ne kadar yorulursan yorul Pazartesi sakin başlamalısın güne, sanırım bu yüzden ‘’Pazartesi sendromu’’ yaşar insan o gün her günden iyi olmak zorunlulugun oldugu için.

 

Benim gibi özgür ruhlu insanlarında ilk iş gününü sevdigini sanmam. Yorgunluga gelemeyen ben de daha bir gergin olurum Pazartesi günlerinde ama yinede yüzümde gülümsemem hiç eksik olmaz. İçten içe karın agrım öglen saatlerine kadar  sürer. Eğer erkenden düzelirsem  bunu iyiye yorarım  yok hayır devam ediyorsa r vardır o günle ilgili ciddi  bir problem .

 

Her ne olursa olsun Pazartesi günlerinin sendromunu her daim yaşarım

 

Bu köşe yazımda bir Pazartesi sabahı iş yerimde masamda oturmuş neden’’Pazartesi sendromu’’ diye düşünürken kalemimden kagıdıma düşen yazımı sizlerle paylaşmak istedim.

 

Şu an saat onkiye geliyor ve her şey normal demekki yanımda çalışanlarla ters giden bir durum yok yada işimle ilgili bir sorun yok. Bu haftaki Pazartesi sendromumda yok. Haftaya yeni başlayan bir iş gününde beni ne süprizler karşılayacak  merakla bekliyorum..

 

Her Pazartesi günümüz en güzel haftaya başlama günümüz olsun  hafta sonuna yaklaşırken üstümüze çöken bir yorgunluk olsun ama bu yorgunluk başarı yorgunlugumuz olsun.

Sevgiyle...

 

 
Toplam blog
: 63
: 1955
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Emine Zaimoğlu 21/12/1971 doğumlu. Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi resim bölümünü okudu. R..