Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '17

 
Kategori
Felsefe
 

Perde

Perde
 

20.08.2004
Perde kalkınca insanda bilgi can bulur
Bilgi canlanınca bütünlük taht bulur
Bütünlük tahta kurulunca azametiyle 
Parçalar değerini yitirir artık yok olur
 
Bu perde nedir üzerimizde hep söylüyoruz;
Acabalar , korku ve şartlanmışlık der ki biz örtüyoruz
Örtüler sıcak ve emniyetli tutar başlangıçta
Ama böyle uyuyacak mısınız der bilgi , sizi dürtüyoruz
 
Dürtülen irkilir ,yaşamı fark eder
Yaşam uyumak değil dönmelidir teker
Rahmetiyle hep veren şöyle söylüyor
Ayağa kalkıp gelmelidir artık bana doğru beşer 
 
Kendini bulan beni görür ben sendeyim
Başka yerde arama burada her bedendeyim
Seninle görür , seninle işitir ve yaşarım
Arayanın beynindeyim, sorarım ben neredeyim
 
Dalda titreyen yaprak , esen yeldeyim
Akan su , duran göl ,denizlerdeyim
Yuvarlanan taş , sivri dağda , tepelerde
Hasılı gördüğün her şey , her yerdeyim
 
Böyle düşün artık gerçeği anla
Düşündüğün an gelirim senin yanına
Korkarsan uzaktayım şunu bil
Sevgidir diğer adım korku gelmez yanıma
 
Haklısın korku verildi bazen baştan 
Zira medet umuyordun putlardan ve taştan
İkibine kadar olanlar artık silindi
Sevgiyle yürüyoruz başlıyoruz yeni baştan
 
Adeta çığlıkla her kanaldan seslendim duymadınız
Kutsal kitaplarla da söyledim yanlış yorumladınız
Konuşan ağız benim başka şey değil
Dinleyen de benim anlayamadınız 
 
 
Toplam blog
: 12
: 171
Kayıt tarihi
: 26.01.17
 
 

Dante gibi yarısındayız ömrün diyen Cahit Sıtkı Tarancı'nın belirttiği orta yaşın iki mislinden f..