Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '07

 
Kategori
Anılar
 

Perdenin arkasındaki

Perdenin arkasındaki
 

Sabaha karşı bir rüya görmüştüm. Rüyamda bir yakınım gelin olmuştu .Perdenin arkasında birisi vardı ve ben onu görebilmek için perdeleri çekiştiriyordum.
Telefonun sesiyle aniden uyandım. Sabahın erken saatinde kim arıyordu ki beni? Eylül'ün sevinçli sesiyle kendime geldim.Küçük kız kardeşimin çocuğu dünyaya gelmişti. Rüyadaki gelini kardeşime yorumladım. Aklım perdenin arkasındakine takılıp kaldı. Kalkıp çocuklarımla ilgilenmeye başladım.Öğleye doğru çocukları alıp apartmanın bahçesine çıkarttım. Çocuklar bahçede oynarken alt komşunun oğlu elinde oyuncak silahıyla (hani şu içinde mercimek gibi boncuk bulunan) geldi ve oyuncak silahı oğlumun gözüne isabet ettirdi. Oğlum henüz 5 yaşındaydı. Gözünün o hali aklıma geldiğinde bile o anı hatırlıyorum. Göz bebeginin içi kanama yapıyordu.Hemen doktora koşmalar, sabaha kadar beklemeler, göz tansiyonunun yükselmesi, ağlamalar, dualarımız, zor geçen günler... Sonunda gözünün iyileşmesiyle rahatlamıştık.

Rabbime şükrediyorum, çocuğumu bize bağışladığı için.
Zararlı bu tür oyuncakların kaldırılması temennisiyle....

 
Toplam blog
: 78
: 2343
Kayıt tarihi
: 11.08.07
 
 

Unlarla uğraşmayı seviyorum; unutturuyor bana üzüldüğüm şeyleri. Mutfak aşkımın en kötü tarafı, işim..