Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Aralık '09

 
Kategori
Dünya
 

Peta'nın CISS MELEĞİ Joanna Krupa

Peta'nın CISS MELEĞİ Joanna Krupa
 

Milliyet.com.tr


Hayvan hakları örgütü PETA için çıplak poz veren ünlü model Joanna Krupa'a Katoliklerden tepki yağmış..

Ünlü veya ünsüz ama hayvanların ama insanların yararına bu pozları bende versem Diyanet İşleri Başkanlığı 'na bağlı bütün camiiler beni aforoz ederlerdi..

Sen kendini Joanna Krupa mı sandın? Hadi onun muhteşem bir vücudu var. Soyunmuş poz vermiş.. Ya senin? Millet yardım adı altında mecbur mu senin (portakal kabuklarını) selülitlerini ve kat-kat yağ tabakalarını seyretmeye.. Onlara günah değil mi?

İşte sırf bu yüzden yardım amaçlı bütün soyunmalara hayır diyorum! (!)

Çünkü ben, kapalı kapılar ardında vaşington portakalı rolünde poz vermeyi tercih ediyorum!...

Ben şahsen bizzat kendim (!) bu soyunma olayında kiliseye yerden göğe hak veriyorum!...

Sakın, sakın, seni kıskandığımı sanma Joaanna !

''Melekler yüreğinden öpsün PETA''

Sabiha Rana

<ımg alt="" src="http://i.milliyet.com.tr/MansetOrtaBolge167_260/2009/12/03/fft10_mf444532.Jpeg"> Kiliseyi kızdıran afiş

Bakınız: washington portakalı - ekşi sözlük

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..