Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '15

 
Kategori
Tarih
 

Pilas

Pilas
 

Osmanlı Leventleri


Pilas. Endülüs Eyaleti Sevilla Şehri'nin bir kasabası. Pilas Kasabası. 1571 İnebahtı Deniz Savaşı. Haçlıların eline esir düşen leventler. Esir leventlerden biri de atam Neşet Oğlu Dursun.  

Pilas. Benim soyadım. İspanyolca ''Enerjiler'' anlamı. Atam Neşet Oğlu Dursun'un esir olarak tutulduğu İspanyol  kasabası Pilas. Atamın bize soyadı hediyesi. Uzun yıllar yaşanan esaratliğin karşılığı.

Benim  soyadım Pilas. Ben, Osmanlı leventi Neşet Oğlu Dursun'un bir kaç kuşak geriden gelen torunu. Erzurum Aşkale Ballıtaş köyüm. Dadaş oğlu dadaşım.                      

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..