Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Pilot Serhat Özdemir

Pilot Serhat Özdemir
 

Evim camiyle aynı sokakta. Selâ verildi, o an uçakta hayatlarını kaybedenleri düşündüm. O ara selâ bitti ve cenazenin Isparta' da düşen uçağın pilotu Serhat Özdemir' e ait olduğunu öğrendim.

İçim sıkıldı ne yapacağımı bilemedim., kalkıp camdan izlemeye başladım.

Bir araba dolusu asker geldi her yerde nöbet tuttular.

Yol tek yöndü, arabalar zaten sağlı sollu park etmişler ve aşağıdan gelen arabalarla tek yön olmasına rağmen yukardan aşağı inmeye çalışan arabalar, cenaze için gelenler ve çiçekçilerin arabaları izdiham yaşatıyordu.

Gazeteciler de yerini almıştı.

Sönen hayatlar acılı aileler cevapsız sorular.

Biraz önce de ceset torbalarından telefon sesleri geldiği haberini okudum.

Yorum bile yapamıyorum artık.

Yaşananlara anlam vermek imkansız.

Günah keçisi ilan edilmeden, gerçek suçluların bulunup cezalandırılması, bundan sonra doğacak olumsuzlukları önlemenin sanırım tek yolu.

Ölenlere rahmet kalanlara sabır diliyorum...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..