Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '16

 
Kategori
Mizah
 

Pokemon Go

Pokemon Go
 

Pikachu


Son zamanlarda akillu telefonlarla oynanan bi oyun var. Pokemon Go! Ha içinuzden bazilari diyebilur ki, “Tarik, ben telefonimun akillu olup olmadiğinu nasil anlarum? Telefonlar için bi IQ testi, ne bileyim bi zeka imtihani gibi bir şey var midur? Bi test edeyum oni. Ya akillu değilse. Ya IQ su iyi, ama duygusal zekasina da bi baktirsak mi.” Falan diye..

Cevap vereyim. Ha oni anlamak çok kolay. Boyle yere düz bir çizgi çizun, eğer telefonuniz duz bi çizgi üzerinde sallanmadan yüreyebiliyorsa tamamdir. Yok eğer yapamiyorsa sorin var demektir.

Ha ben şimdu boyle söyledim, hemen atladi ordan, “Ula Tarik, senun bu dediğun sarhoşluk testi değil mi?” Ya kardeşum ben telefona deyil, sağa zeka testi yapayrum, bakalum ne tepki verecek diye! Geri zekali misun nesin! Hala vidi vidi konuşayi.. Sen kimle dalga geçiysun? Yok IQ muş, yok duygusal zekaymiş, yok bilmem neymiş.. Daha yazinun başında dalga geçip de asabimu zıplatma benim! Ciddi bir konida aydınlatma yapayrum burda.. Kilavyemin tersiynen bir carparim bi de monitör çarpar terbiyesiz dalgaci seni!!!

Neyse efendum, sakinleşelum. Pokemon Go dediğun oyunu daha çok çocuklar ve gençler oynayi. Oyun üzerinde pokemon karakterleri var, böyle çizgi film karakterleri gibi, eciş bücüş yaratiklar. Sen cep telefoninla sokakta gezerken birdenbire cep telefoninun ekraninda karşina çikayilar. Sen de yakalaysun oni. Sonra da puan alaysun.

Tüm dünyada ergenler hastasi olmiş onin. Kafa boyle onde cep telefonina baka baka yuruyiler. Allah korusun, bi gün bi kaza olacak, telefona bakip yürürken otobüs altinda kalip kendileri eciş bücuş Pokemon Go karakteri olacaklar, farkinda deyiller onin. Ne oldi? Ne şehittur, ne gazi, Pokemon yolina Go bizum Niyazi!

Bu Pokemon karakterlerine parklarda çok rastlanayi. Çocuklar da orada ya, ondan sebep. Mesela geçenlerde Göztepe Parki’na cittum. İnanilmaz sayida Pokemon Go oynayan çocuk varidu. Ben diyim onlarca, sen de binlerce çocuk Pokemon Go oynayi…. Şimdu düşündüm da, saçma oldi. Ben onlarca diyrum, sen binlerce diysun. Ya ben körum, ya da sen acayip abartiysun. Yaaa şunun bi ortasinu bulsayduk da!

Mesela Pikaçu diye karakter varimuş Pokemon’da, bilmiyordum, kazayla öğrendim oni. Arkadaşimun 13 yaşindaki oğli Pokemon Go oynayidu geçen gün. “Bugün Pokemon Go oynadım. Pikaçu’yu yakaladum” dedi. Ben de “Az yakalamişsun, pikaçinu yakalayıp ne kada puan alabilirsun ki, daha çok yakalasaydın bari” dedum da çok güldü bağa. Ordan biliyrum…. Epey güldü velet… Pikaçu. Yani Pokemon Go’da oyun karakteru… imiş… Karaktersuz!.. Ha buraya güleni fururum!..

Tarik (Toplum Aydinlaticisu)

Harun Baştürk

 
Toplam blog
: 10
: 161
Kayıt tarihi
: 11.08.11
 
 

1972 doğumluyum, mühendisim. Mizah yazıları yazmayı seviyorum. Okumak, yazmak, kişisel gelişim, t..