Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '15

 
Kategori
Blog
 

Polemiğe giriyorum... Çok heyecanlıyım...

Polemiğe giriyorum... Çok heyecanlıyım...
 

Herşey Ümit Culduz'un son yazısı ile başladı. Culduz yazısında Mor Okyanus'un eski bloglarını silmesini eleştirirken bize de verdi veriştirdi. Bizler söz konusu arkadaşın geri dönüş bloğuna yorumlar yazmıştık. Dahası bu geri dönüşü desteklediğimizi paylaşmıştık.

Culduz bizleri bu paylaşımımızdan dolayı payladı. Blog bir anda karıştı. Ortaya beklenmedik bir polemik konusu çıktı. Çok heyecanlandım. Ne zamandır bir polemiğe girmek istiyordum. Beni hayatımda hiç bir polemiğe almadılar. Artık bu polemiğe girmek istiyorum. Hatta ben de polemik yapmak istiyorum.

Bir polemiğe nasıl girilir bilmiyorum. Acemiyim bu konuda. Biliyorum polemik ciddi bir şey. Öyle aklına estiğince giremezsin. Hem girmek kadar çıkmak da önemli. Girip de çıkamazsan yandın. Hele hele Ümit Culduz'la polemiğe giriyorsan tam yandın.

Ben Ümit Culduz'la bu polemiğe girmeden önce bloğun arşivine bir baktım. Geçmişte de Culduz'la polemiğe girenler olmuş. Onları buldum. Kimisi Culduz'un adını duyunca çığlık atıp "Aman beni karıştırma" diye kaçtı gitti. Kimisi ise "Culduz'la polemiğe gireceğine git hayvanat bahçesine aslanların kafesine gir daha az risk almış olursun. Culduz seni parçalar" dediler.

Bloglarını okursanız Culduz gerçekten tuhaf bir adam. Öyle romantik blogları varki. Yani böylesine romantik bir aşk adamı nasıl oluyorda blog konusunda bu kadar fevri olabiliyor. Sevdiği kadına mücver yapan sofralar hazırlayan bu romantik adam bize gelince sopayı çıkarıveriyor. 

Culduz bizi paylaşımcı olduğumuzdan dolayı haşladı yazısında. Şimdi bu düşüncelerimi paylaştığım için de kızacaktır belki. Kendisine Ahmed Arif'in dizeleriyle seslenmek istiyorum. "Yalnızlık paylaşılmaz. Paylaşılırsa dağılır kimsenin bir işine yaramaz" böyle miydi ya. Şimdi bir de bloğun şair yazarlarıyla polemiğe girmeyelim.

Arkadaşlar. Ben kararımı verdim. Culduz'la polemiğe giriyorum. Daha önce defalarca sitrese girdim. Depresyona girdim. Hiçbirinde bu kadar heyecanlanmamıştım. Heyecanımı yenmek için bir türkü tutturdum. "Burası Culduz'dur. Bloğu yokuştur. Polemiğe giren gelmiyor. Acep ne iştir."   

 

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..