Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '15

 
Kategori
Futbol
 

Ronaldinho ve Eto, Fenerbahçe'de oynamalı...

Ronaldinho ve Eto, Fenerbahçe'de oynamalı...
 

Çok merak ediyorum. Nasıl oluyorda iki dünya yıldızı büyük takımlar dururken Antalyaspor'a geliyor. Antalyaspor bu paraları nerden buluyor? Bu oyuncuları nasıl ikna ediyor? Yoksa bu işin içinde kendini gizleyen bir başka kulüp mü var? Mesela Fenerbahçe. Antalyaspor bu futbolcuları Fenerbahçe'ye kiralamak için mi aldı? Olamaz mı? Fenerbahçe daha adı duyulduğunda fiyatları katlayan bir takım. Yoksa Fenerbahçe bu iki dünya yıldızını Antalyaspor aracılığıyla mı alıyor? Ben kuşkulandım.

Diyelim ki böyle bir şey yok. Yine de Antalyaspor'a bir çağrım var. Bu futbolcuları Fenerbahçe'ye versinler. Komisyonlarını da alsınlar. Bu iki yıldız Fenerbahçe'ye yakışır. Forma satışlarından hasılat geliri gibi kalemlerden Fenerbahçe ihya olur. Bu iki yıldız Fenerbahçe taraftarının coşkusuyla ligi sallar. Eski formuna kavuşur. Harikalar yaratır. 

Fenerbahçe'nin çok potansiyeli var. Taraftarıyla camiasıyla büyük bir takım. Bu iki yıldız Fenerbahçe ile başarılı olur. Ligin ve Fenerbahçe'nin marka değeri yukarı çıkar. Yayıncı kuruluş bile para kazanır bu işten. Antalyaspor'a sesleniyorum. Bu iki yıldızı Fenerbahçe'ye verin. Fenerbahçe de size gözden çıkardığı oyuncularını versin. Siz de kazanın onlar da kazansın. 

Fenerbahçe  şu ana kadar  transfer değil dedikodu yaptı. Yapılan bir iki transferin taraftarı coşturması mümkün değil. Bursa'dan gelen Fernandau. Şener ya da Kaijer gibi oyuncular bana göre sıradan transferler. Nani hani? Van Persie nerde? Laf var iş yok.

Fenerbahçe eğer taraftarı dedikoduyla oyalama taktiği uyguluyorsa söyleyim seneye boş trübünlere oynar. Aziz Yıldırım'ı ne yeni hoca Pereira ne de Terraneo kurtarabilir. Ezeli rakip geride bırakılan sezonlarda Sneider'i getirmiş Drogba'yı getirmiş şimdi de Podolski'yi alıyor. Fenerbahçe dedikoduyla yerinde sayıyor.

Laf var icraat yok. Her gün Fenerbahçe şunu alacak deniyor sonra yalan oluyor.  Fenerbahçe bir Antalyaspor olamıyor.

Bendeniz bir Fenerbahçe taraftarı olarak acaba diyorum bu Ronaldinho ve Eto'yu biz aldıkta bunu Antalya üzerinden mi yapıyoruz. Bilmiyorum. 

Fenerbahçe taraftarın beklediği transferleri yapamazsa seneye de hayalkırıklığı yaratırsa bunun faturasını yönetim öder. Dilerim bu yazıdaki kuşkum doğru çıkar. Taraftar dedikodu değil transfer bekliyor. Bu taraftardan destek bekleyenlere son bir uyarıdır bu yazı. Şu ana kadar alınan futbolcularla stadı değil Bağdat caddesindeki çay ocağını bile dolduramazsınız.

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..