Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Polislerimize Teşekkür Ediyorum

Polislerimize Teşekkür Ediyorum
 

Salih Arıkan


Saat Sekizde Daireye Gidiyordum. Dün gece bir rüya görmüştüm. Her yer su içinde bende bir bayana rica etmiştim. Şurayı fotoğraflayalım Kamuoyuyla paylaşalım. Sabah tam Gazi bulvarına gelecektim arkamdan Ahmet amca seslendi, dikkat et önünde araba var. Ahmet amca çaycı ihtiyar güler yüzlü hoş bir insan. Sonra yoldan gelen geçenlere rica ettim. Kaldırımı işgal eden aracın plakasıyla birlikte fotoğrafını çekelim. Çekti gönderdi.

Daha öncekilerdeki tecrübemden biliyorum. Yerindelik denetimini Polis yapacak. Gerçi yetkili olmadıkları halde gönüllü trafik müfettişlerinin kestiği ceza da işleme giriyor bazı İllerde Polis ve Zabıta ihbar hattı var. Şikayet olsun diye söylemiyorum. İzmirde'de olsun yasal boşluk varsa giderilsin diye hatırlatıyorum. Önce Polise bildirdik. 155'e 10 Dakika sonra Polisi tekrar aradım. 8:30'da Memur arkadaşlar geldi cezayı kesti adamı aradılar beş dakika içinde gelmez ve aracını almazsan çekici çağıracağız dedi. Bana kuşların yani arkadaşların verdiği istihbarata göre gelmiş cezayı yemiş ve aracını çekmiş. Benim zararım yarım saat beklemek oldu.

Ama biz Kamuda yerel yönetimde ve tüm toplumda bir kültürü yerleştirmeye çalışıyoruz. Şimdi dairedeyim keyifle çayımı yudumluyorum. Cezalar caydırıcı değil olsun bir lira elli kuruş ta olsa Polis gelecek cezasını kesecek. Bizim amacımız Devletin işleyişini denetlemek ve gerekli uyarıları yapmak. Ben denge ve denetleme görevimi yaptım Memur arkadaşlara görevlerini yaptıkları için teşekkür ederim. Duyarlılıklar artmalı ve kaldırımların yaşlılar bebek arabalılar hamileler ve engelliler için daha güvenli olmasını istiyoruz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..