Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '13

 
Kategori
Müzik
 

Pop Star’ın starı: Hazan Medetoğlu

Pop Star’ın starı: Hazan Medetoğlu
 

Hazan Medetoğlu - Nazan Şara Şatana


Bir yarışma programı sırasında gürlemiş, geçmişti. Birçokları benim gibi:

“Kimdi bu?” demişlerdi.

Hiç unutmuyorum, arkadaşlarımla bir yerde koyu bir sohbetin içinde iken onun sesi tüm dikkatimi dağıtmış:

“Susun lütfen, dinleyin” demiştim.

Dinlemiştik. Başkalarını bilmem ama ben ciddi bir Hazan fanatiğiyim…

‘Anlatamam görmen lazım’ şarkısı beni alıyor başka âlemlere götürüyor. Bu kadar olur… Abartmıyorum tüm samimiyetimle söylüyorum ki, ben bir çok yazımı yazarken onu dinliyorum. Sesinde bir büyü olmalı ve o büyü beni esir almış olmalı diye de düşünüyorum. İnanamazsınız, onun sesi beni efsunluyor. Çevremdekiler;  benim onu şarkılarında nasıl duygulandığımı, onun sesindeki duygu selini nasıl hissettiğimi bilirler.

Allah bağışlasın diyeceğim.

Bir bilir kişi demişti ki; ‘sesi güzel olanlar Allah’ın ilk nurunu alanlardır.’

İnanamamıştım. Bu nasıl güzel bir söz. Fakat gerçekten öyle. Sesi güzel olmak ayrı, güzel sesle şarkıyı hissederek okumak farklı…

Onunla buluştuğumuzda, ilk müjdemizi de aldık. Yeni şarkılar, yepyeni yorumlarla Hazan Medetoğlu bir geliyormuş ve pir geliyormuş.

Haydi hayırlısı olsun diyoruz.

Değişik şarkılar ruhumda yeni fırtınalar koparsın, yeni yazılar yazabileyim, yeni yazdığım romanımın satırlarına Hazan muhteşem sesi ile katkıda bulunsun…

Hazan’la neşeli bir gün geçirdim, kahvelerimizi içtik, sohbetlerimizi ettik.

Güzel bir gündü…

Nazan Şara Şatana

http://www.youtube.com/watch?v=1YCGpkgaBnA

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....