Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE "SEMRA ABLANIZ"

http://blog.milliyet.com.tr/semra_sahin

11 Ağustos '10

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Portakalın birincisi ince kabuk yatak Washington, ikincisi Yafa....

Portakalın birincisi ince kabuk yatak Washington, ikincisi Yafa....
 

Ülkemizde sansür bir deprem gibi, şiddeti belirsiz, aniden ortaya çıkabilir. (Lolipop Haber)


“EFTEN PÜFTEN KÖŞESİ” OKURLARINA

Değerli Okurlarım;

Lolipop Haber’de artık yazmıyorum.

Vallahi kimse kimsenin, nazını ve afra tafrasını çekemez.

Ben zevkine ve topluma hizmet olarak yazıyorum da, sen görevini yaparken sık sık kulak çeken öğretmen olursan ben o okuldan kaçarım.

Öğretmenin iyisine belleten denir.

Öğretmenin iyisine “öğretmen” denir.

Şimdi size “Uzay Astrolojisi” üzerine ne kadar ahkam kesebilirim.

4077 ve değişik 4822 Sayılı Tüketicinin Korunması Kanununun, hazırlanmasında, dernek inisiyatiflerinin yansıtılmasında, kanunun çıkartılmasında çok önemli görevler işlevler üstlenmişiz.

Birileri de çıkar bize “Tüketici Yasası” dersleri vermeye kalkarsa, ben ölçtüm sağ elimin baş parmağı ile küçük parmağı arası 18 santimetre.

Karış karış ölçüveririm.

Hah hah….

Toplumsal gönül kırıklığımız kıranları tarafından telafi edilene kadar, “Tüketici Postası” yayınlanmayacaktır.

Peki ne yapacağım..?

Boş duranı, Allah’da sevmez.

“Eften Püften Köşesi” nde yazacağım.

Buna da itirazı olan varsa elini kaldırsın..!

Gelecek yazımızda;

“Dişi Sineğe Tecavüze Kalkan Öküz, Erkek Sinek Tarafından Sokularak Nasıl Öldürüldü” konusuna ilişkin son durumlar tarafımızca mevzuu bahis edilecektir.

Hah hah hah…!

Bildiğiniz üzere su rotasında akar gider.

Bir deyimimiz vardır hani bildiğiniz ama anımsamakta da yarar var…

“Su akar, deli bakar”

Ben de suya bakmayı çok seviyorum vallahi….

Önüne bent yaparsanız da birikir, susuz kalmazsınız.

Saygılarımla.

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE

“SEMRA ABLANIZ”

E-BİLGİ İÇİN: bizebilgi@hotmail.com

 
Toplam blog
: 75
: 3116
Kayıt tarihi
: 28.08.09
 
 

Tüketicileri bilinçlendirmek, haklarımızın aranmasına çözümler üretmek üzere faaliyette bulunanları ..