Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

canan öztanık temiz

http://blog.milliyet.com.tr/evc

20 Kasım '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Portrenin içindeki gizli hüzün

Au pairlik yapmaya londraya giden bir kızın bakıcılık yaptığı çocuğun babasın aşık olmasıyla, resim akademisinde okuyan ve boşanmış anne ve babasını onu ayrı büyüttükler için suçlayan başka bir kızın öyküsü anlatılıyor bu kitabımda.
Yazarken hiç bir şey den etkilenmedim sadece muhtemelen olabilecek olayları dile getiriyorum kitaplarımda.

İkinci kitabım biraz daha radikal oldu diğerine göre. Daha asi, daha isyankar.Öbüründe itaat duygusu daha fazlaydı sanki.Her geçen gün insanoğlunun daha çok isyan ettiğine inanıyorum hayata, ve bu isyan beni daha çok cezbediyor.Gerek şarkılar, gerek kitaplar adeta başkaldırıyor bir çok şeye.Benim bu ikinci kitabımda ki isyanda biraz da hayata karşı.Bozulan düzene, çatlayan ilişkilere ve kopuk ailelere sanki.
Hem anne hem de babalara benden bir mesaj var içinde.Hayatı benimle beraber sorgulayanlara ve okumak isteyenlere armağan olsun bu ikinci kitabım.

sevgilerimle....

 
Toplam blog
: 23
: 551
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

Bir çok basın yayın organında yazarlık yapmaktayım. Kitap piyasasina çıkarmış olduğum 4 romanım v..