Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '15

 
Kategori
Güncel
 

Profilinde Bayrak olmayanlar!!!

Profilinde Bayrak olmayanlar!!!
 

alıntıdır


Çok öfkeleniyordum önceleri. Memlekette bunlar yaşanırken insan nasıl olur da çiçek, böcek fotoğrafı paylaşır diye düşünürdüm. Ne yazık ki ben de yanılmışım. Haddim değil insanları paylaşımlarına göre yargılamak. İçinde bulunduğumuz durumla çok ters düşen bir söylem olmadığı müddetçe kimseyi kınama ve eleştirme hakkına sahip değilim.

Çünkü bilirim “eğer kınarsam bir yerde bir gün şaşırıp aynı hatayı yapabilirim”.

İnstagram başta olmak üzere sosyal medya terörü lanetliyor. Ve bunun yanında kayıtsız kalanları. Klavye kahramanlığı bekliyor işin aslı.

Yazalım, çizelim. Böyle olağan üstü durumlarda takınacağımız tavırlar var artık. Ekranda profil fotosu karartılır. Birkaç kahramanlık marşı ve şehit haberi paylaşılır. Sonra herkes bildiği yola devam.

Ne yapalım diyeceksiniz?

Hiç bir şey yapmayın!

Dua okuyun gidenlerin ardından. Bir şeylerin düzelmesi için halkın yaşattığı ve yaşatacağı arbedelerin yeterli olacağını, çözüm üreteceğini, bu felaketlerin önünü keseceğini sanmıyorum.

Aksine!

Daha da bölünüyoruz. Daha da karışıyor ortalık.

Canımız yanıyor. Ağır kayıplar veriyoruz. Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi “vatan sağ olsun” deyip geçemiyorum.

Gözü yaşlı anaları anlamaya çalışıyorum. Ama bu sırada etrafta olup bitene bakıyorum da, tam bir kaos ortamı. Kimin kime neden hakaret ettiği belli değil.

Sırası mı şimdi?

Ekranına bayrak resmi koyup, aynısını yapmayanları lanetleyenler! Evlerinizde nerde Türk Bayrağı?

Bakıyorum da sokaklarda Türk Bayrağı asılı balkon sayısı bir elin beş parmağını geçmez.

Zaten bizde her şeyi özde değil sözde yaptığımız için bugün bu yerdeyiz. Seçme seçilme hakkımızı bile doğru kullanmayı beceremediğimiz için bugün kayıplar yaşıyoruz.

Bir kendinize gelin de hayatın, duygu ve düşüncelerin sosyal paylaşım alanlarından ibaret olmadığını anlayın.

Profilde bayrak olmayanların balkonunda, camlarında, arabalarında Türk Bayrağı emin olun!

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 555 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..