Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Psikolojimizi Düzeltelim

Müthiş derecede
Psikolojik bozukluk yaşıyoruz

Bu konuda
Ben kendimden başladım yola
Başladım çalışmaya
Şu tekrarları yaparak çıkıyorum güne
Şöyle canlarım
Sabırlı oluyorum
Aldırmayan oluyorum
Hoşgörülü oluyorum
Sağlıklı psikolojik yaşam sürüyorum
Her türlü eleştiriye olumlu bakıyorum
Birisini rahatsız ederek eleştiriden uzak duruyorum
Allaha sesleniyorum
Allah’ım
Kötülüklerden beni uzak tutmanı diliyorum
Allah’ım
Allah’ım
Allah’ım
Ne kötü olayım ne de kötülük göreyim
Yarımlarını esirgeme Allah’ım
Yardımlarını esirgeme Allah’ım
Yardımlarını esirgeme Allah’ım
Dualarımı sana havale ediyorum Allah’ım
Dualarını sana havale ediyorum Allah’ım
Dualarımı sana havale ediyorum Allah’ım
Sağlıklı psikolojiye ulaşıyorum
Sağlıklı psikolojiye ulaşıyorum
Sağlıklı psikolojiye ulaşıyorum
Herkese böyle bakıyorum
Herkesin de bana böyle bakmasını sağlıyorum
Herkese sevgiyle bakıyorum
Herkesin de çevresine sevgiyle bakmasını sağlıyorum
Allah bana yardımcıdır biliyorum
Allah bana yardımcıdır biliyorum
Allah bana yarımcıdır biliyorum
Ben Allah’ı seviyorum
Ben Allah’ı seviyorum
Ben Allah’ı seviyorum
Allah da beni seviyor bunu biliyorum
Allah da beni seviyor bunu biliyorum
Allah da beni seviyor biliyorum
Dilerim
Herkes öncelikle Allah’ı sevsin
Sonra da ona sığınsınsın
Yoktur bundan daha başka çıkar yol
Yoktur
Yoktur
Yoktur


Sevgili canlar
Yukarıda yaptığım tekrarları sizler
Sesli olarak olumlu tümcelerle
İki bin kez tekrarlayın
Davranış bilimine göre bu tekrar
Davranışı bilinçaltına yerleştirir
Siz aklınıza bile gelmeden
Sabırlı
Aldırmayan
Hoşgörülü
Bir kişi olursunuz sağlıklı psikolojiyle yaşar gidersiniz
Unutulmamalıdır ki
Anacak sağlıklı psikolojik yapı mutluluk yapar kişiyi


Umarım
Başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere
Tüm siyasilerimiz de bu pedagojik önermemi yaşarlar
Önce kendileri mutlu olurlar
Sonra da biz halkı mutlu kılarlar


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..