Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Radyo dinlerken...

Radyo dinlerken...
 


İşyerinde pc de radyo açık oluyor genelde.

Kanallar arasında geze geze en sonunda TRT Ankara radyosunda karar kıldım.

Çakkıdı çakkıdı şarkı çalmıyor :)

Reklam çok az :)

Sadece sohbet kanalıymış :)

İlk zamanlar ''ne kadar uzun konuşuyorlar, şarkı arası yok galiba'' diyordum kendi kendime, sonra duydum sadece sohbet kanalı olduğunu :)

Konukları güzel, sohbet keyifli, dinlemesi zevkli :)

Diğerleri işi sadece piyasa şarkıları ve reklam spotlarıyla götürüyor.

Büyük kısmı öyle, TRT radyoları ve Açık Radyo hariç :)

Kanal kanal gezecek halim de yok açıkçası :)

Düzgün Türkçeyi, düzgün sohbetleri özlemişim aslında :)

Şıkır şıkır şarkılar olmadan da radyo dinleniyormuş :)

Bilmem :)

Çok hoşuma gitti benim :)

Gün arasında birtek TRT 1' de yayınlanan ''Saraydaki MÜcevher'' dizisi için ara veriyorum.

İzliyorum ve diyorum ki:

''Dizidekiler doktorsa şimdikiler ne?''

''Şimdikiler doktorsa dizidekiler ne?''

Kız, sadece nabzından annenin karnındaki bebeği anlıyor :)

Neyse, konuyu dağıtmayayım, bilahare yazarım onu da :)
 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..