Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Raporlarım temiz!

Üç yüz ellinci yazımı bitirdiğimin gecesi kendimi bir tartayım dedim. “Raporlarım” ne diyor? Ne gibi verilere sahibim? Nasıl gidiyorum?

Bakın da ibret alın!

Hanımlar önde okunma sayımda! Hem de çok önde!

Her başarılı blogerin arkasında hanımlar vardır derlerdi de inanmazdım! Doğruymuş!

Sektörlere göre okunma oranlarıma baktığımda o daha da kıvanç verici.

Memleketin geleceğinin lokomotifi sektörlerin temsilcileri beni en çok okuyan kesim!

1. Eğitim

2. Medya

3. Basım-yayın

4. İnşaat

5. Tıp

Kim gurur duymaz şimdi bu sıralamayla?

Elli yıllık hayatımda, yukarıda saydığım sektörlere büyük katkım olmuştur. Gerçi tıp alanıyla fazla yakınlığım olmasa da ilerki yaşlarımda çok işim düşeceği inancımdayım!

Yazılarımı okuyup da kendilerine katkı sağlayan bu sektör temsilcilerine teşekkürü bir borç biliyorum!

Yalnız dikkatimi çeken bazı sektörler var ki onlara da teessüflerimi sunmadan geçemeyeceğim!

Camcılık bunlardan biri. O kadar bina yaptım! Her yaptığım binada geniş ve büyük pencereler

kullanmışımdır ki güneş giren eve doktor girmez diye, doktorlar daha çok okumuşlar beni, camcılar bir tane! Kime ödedim bu kadar parayı ben?

Taşımacılık da öyle! Bir ev için en az beş nakliye yapıyorum biliyor musunuz? Bir kişi okumuş beni!

Seramikçiler de nankör! Her odaya bir banyo yapmış adamım ben yaptığım evlerde! Her banyoya en az otuz metre kare seramik gidiyor arkadaşlar! Adamlar koca eve neredeyse bir banyo koymayacaklar, gene de beni bir kişi okumuş!

İki de mobilyacı var! Mutfak dolabını kime yaptırıyorum ben? Ben ne anlarım dolaptan? Sarkan kapağı bile ustasını çağırarak düzelttiriyoruz, o kadar para veriyoruz gene de yaranamıyoruz!

Raporluk olursam bunların yüzünden!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..