Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Blog'ta biz kaç kişiyiz?

Blog'ta biz kaç kişiyiz?
 

MB'deki son gelişmeleri dikkate alarak yazdığım "Kozmik blogcu" yazıma, bizi "yandaşlıkla" itham eden cevabı blog gecikmeden geldi...Arkadaş, kendi üslubunca verip veriştiriyor...

Ama benim derdim bu blogla ilgili değil, asıl dikkate şayan olan, arkadaşın bu bloguna gelen yorumlar ...Nerdeyse, MB iktidarın eline geçmiş ve burayı sırf AKP sevenler dordurmuş gibi, bir serzeniş, bir serzeniş....Meğer ülkede "yandaşlık" almış yürümüş..Tüm medya organları gibi MB da iktidardan yana "yandaşların" eline geçme tehlikesi içerisindeymiş...Sivil iktidar karşıtlarından yana "yandaş" olanları sayısı iyice azalmış...vesaire..

Acaba, dedim ben mi yanlış sayıyorum Milliyet Blog'ta yazanları. Bir "biz kaç kişiyiz" sayması da ben başlatsam karşıma kaç rakamı çıkacak ki?...

Alttan, üstten, sağdan, soldan saydım saydım sonuçta iki elin parmakları sayısını bile bulmayan "demokrat" insan bulabildim şu mekanda...Zaten, bloglara yazılan yorumlardaki yorumcu sayısı da işi ele vermeye yetiyor..Ama, gelin görün ki, bu açık sayısal üstünlüğe rağmen, asıl "biz kaç kişiyiz"ci ekip "Milliyet blog elden gidiyor!.." diye feryad ü figan ediyor...

Sonra, anladım ki, sorun sayısal değil (sözel dermişim..), sorun bir tane bile olmasından rahatsızlık duyma sorunu...Tahammülsüzlük o boyutlarda ki, bu "nezih grup" bir muhalif ses bile duymak istemiyor...

Aslında, bunu da anlamıyor değilim..Onlar için "emir demiri keser" mantığı geçerlidir ve emir verildiğinde karşındaki bir ordu bile olsa, bir tek "emre itaatsiz" kişi görülmek istenmez...Nihayetinde bu anlayış, "Tek parti" iktidarının "tek tipçi" zihniyetinin zamanımıza aksetmiş tortusudur ve bu kafanın başka türlü düşünmesini beklemek haksızlık olur...

Ne çare ki, MB bir "kışla" değil..Nihayetinde görüş ve anlayışların serbestçe paylaşıldığı bir platform..Dolayısıyla ister istemez bir kaç "çatlak ses" çıkıyor işte...Zaten, zaman da aleyhinize işliyor...

Zor olacak, biliyorum ama alışacaksınız..Başka çareniz yok!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..