Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '07

 
Kategori
Otomobil
 

Renault Megane hakkında...

Renault Megane hakkında...
 

Test ettiğim bir araç da Renault Megane II. Araç tam anlamıyla gerçek bir aile arabası olmakla beraber yüksek performansıyla büyülüyor. Aracın ismini ilk duyduğumda fiyatıyla karşılaştırma yaptım. Acaba bu araç bu fiyatı hak ediyor mu ? Otoparka gittim ve amcamın otomobili olan Renault Megane II 1.6 ' nın kapısını açtım. Koltuğa oturdum. Ve sizce dikkatim nereye yöneldi. Tabii ki, yol bilgisayarına. Kapı açıldığı anda "Türkçe" bir yol bilgisayarı sizi karşılıyor. Ve kartı yerine takmanızı belirtiyor. Kartı yerine taktım. Şimdi belirtmek isterim test ettiğim araç, 2004 Model 1.6(1600) Motor -Benzinli- Full + Full Moonroof' lu. Ön konsolda genellikle ya kaset yada cd bulunur. Ancak bu araçta, hem 6’ lı CD Değiştirici hem de kaset / Radyo bulunuyor. Araç üzerinde gözümü biraz gezdirdikten sonra aracı çalıştırdım.

Bu yorumda kaç kere belirttim bilmiyorum ancak tekrar belirtmek isterim ki, maximum 3 çocuğu olan için gerçekten ideal bir otomobil. Hem konfor bakımından tatmin edici, hem de iç hacim bakımından rahat ettirici...

Sürücüyü yormayan otomobillerden biri. Test ettiğim araç 2004 model idi. Ancak 2006 ve 2007 model arasında da pek fark yok. Hepsi aynı kalitede. Moonroof' un tek eksi özellği vardı ki, o da biraz önemli sanırım. Eksiklik şu ki: moonroof' un bir gölgeliği bulunuyor. Bu gölgelik açılıp kapatılabiliyor haliyle. Ancak hiç ortada kalmıyor. Yani ya tam açık olacak, yada tam kapalı olacak...


 
Toplam blog
: 89
: 3439
Kayıt tarihi
: 10.11.07
 
 

Tesekkurler ..