Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Rengarenk

Rengarenk
 

DÜNYA RENGARENKTİR.


Selam pazar sabahı ....

Rengarenk !

Her renk başka bir dünyayı barındırır. Her dünya başka bir hikayeyi. Kimlikler kişilikler ve sıfatlar gibi. Kimi masmavi, kimi bembeyaz, kimi kan kırmızı, bazısı flu, bazı kapkara bazı bazı eflatun ayda turuncu... Hepimiz milyonlarca rengin barındırdığı aykırılıklar kadar farklıyız işte.

Bunu kabul ettiğimizde birbirimize saygı duymaya başlıyoruz.

Siz hiç siyahın beyaza sen benim kadar kara değilsin aksine çok beyazsın diye nitelendirdiğini  ya da bunun uğruna saçmalarınızı düşünebiliyor musunuz?

Çok saçma ! Evet...

Çünkü biz saçmalıyoruz işte...

Sen kırmızısın, ben beyazım; sen aksın, ben karayım diyoruz ya işte...

Bu kadar saçmalıyoruz.

Sizin değerleriniz sizin renginiz sizin olsun. Neden kırmızı olamıyorum. Niye turuncu tonlar barındırmıyorum diye hayıflanın ama başkasının rengini yargılanmayın.

Herkes dünyaya kendi penceresinden bakar.

Kendi yaşamını bakış açısı ile yaşar, öyle yansıtır.

Sizin olana sizindir.sahip çıkın.

Anaokulunda olduğu gibi hala itip kakışmalar olacak tabi ama mümkünse bu Fenerbahçe ile Galatasaray'ın eleştirisi olsun. Beşiktaş  ile Trabzonspor 'un mesela.

O benim saçımı çekti. Onun tokasından bunun kaleminden , ipinden, topundan kavgalar çıkaran kesim. Siz gibilerin meclisleri ve idari daireleri kirlettiğini açıkça söylüyorum.

Ayıptır! Büyüyünüz artık!!!!

 
Toplam blog
: 17
: 286
Kayıt tarihi
: 07.01.13
 
 

..