Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Renklendim

Renklendim
 

Yalnızlığımı haykırdım, yalnızlıktan kurtuldum.

Saklanmak yetmiyor demek ki görünmemeye.. Saklamak yetmiyor demek ki yok etmeye.

Bugün içimi döktüm, şimdi pür pakım. Gözlerimin hiç bu kadar iyi görebildiğinden haberdar değildim. Duvarlarım vardı da onları yıktım belki de.. Şimdi görüntü net, ayna gibi..

Belki bir süreliğine.. Düşünce kirliliğinin insan ufkuna etkisini göreceğim belki çok yakında.

Ben yine benlikten çıkacağım, başka bene sığınacağım. Daha tek başına, daha sosyallik dışı yaşayacağım. Ciğerim gibi bildiğim yerlere sadece aşina olacağım. Ve belki rahat düşüncelerimi sarsacak aşinalık. Yalnızlığı üzerime örtüp uyuyacağım.

Tam da yeni aydınlanmışken kendi mumumla, mumun biteceğini düşünmenin sırası mı.. Ama elde değil. Yalnızlıktan kalabalığa geçerken arkasına bakmadan duramıyor insan ve ilerilerde daha kalabalıklar var mı diye boynunu uzatıveriyor..

Düşünen varlık olmasaydım böyle canhıraş haykırır mıydım? Bana sunulan kara parçasında doğamla kaderimi yaşardım. Biri beni müzelik bahçeye hapsetmezse tabii..

Yalnızlığımı haykırdım büyük bir yükten kurtuldum.

Saçmalamaktan korktuğunda köşene çekiliveriyorsun. Seni korkutan, seni yıldıran, seni kendine benzeten kalabalıktan hiç hazzetmiyorsun. İçindeki en büyük zenginlikte ziyafetin tadına doyamıyorsun. Belki bir süreliğine.. Sonra komşu düşüncelerin imeceliğinden beslenemediğinde, ne yiyip yutsan da doymaz oluyorsun. İçinde koskoca bir şişkinlik, kasıyor seni, hastalanıyorsun..

Sindirim sistemin iflas ediyor. Öğütemiyorsun kendi yarattığın besinleri. Zehirliyor seni bir süre sonra. Ve panzehir arıyorsun..

Panzehirim kalabalıklar. Bir kişinin içinden ikinci kişiye ulaştığında yalnızlık yalnızlık olmuyor. Dinleyenin sükutuna hayran oluyor, her bir yorumunu serum gibi bünyene çekiyorsun. Bünyene eklenen yeni renklerle neşeleniyorsun.

Oh be yalnız değilim. Haykırdım, kurtuldum..

Ben sanki daha bir benim şimdi. Her iletişim kanalım açık. Sanki yeni doğdum. Sanki yeni katıldım aranıza..

Oldukça kalabalığım. Şenlik yeri içim, bir görseniz..

 
Toplam blog
: 68
: 931
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Yazmadan duramaz. Öğrenmeden duramaz. Sevmediği yerde durmaz.   ..