Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Renkler

Renkler
 

Ateş ve alev alev.....


Renkler vardır kimi zaman insanın aşık olduğu. Benim rengim sarı ve lacivertten kuruldu bana bakarsanız. Fenerbahçeli olduğum için herhalde nedense sarı ve kırmızıya tahammil edemiyorum hayatımda. Ama ikisini ayrı olarak kabul ediyorum. İkisi biraraya geldiği zaman bana o takımı hatırlatıyor. Hangi takımı demeyin işte o ooo ! Adını söylemek bile bana manasız geliyor. İşte Fener aşkı bu olsa gerek. Muhabbet futbol muhabbetine dönmeden kapatalım maç muhabbetini. Kadınlar hiç sevmez bu konuları. İçlerinde futbol canavarı fanatikler de yok değil hani. Neyse boşver.

Renkler demiştik değil mi? Renkler aslında biraz da insanın psikolojik durumuna ya da hissetmesine bağlı birşey gibi geliyor bana. Bilmeden konuşmak istemem psikolojik konularda küstahça ama; bana üüle gelii anadın mı =)) Trakyalılık var ya ben de illa ki kaçıyor bazen =)) Bu arada aranızda Trakyalı olan var mı?Peki aranızda çokokrem yemeyen var mı ? =)) Muhabbet geyiğe döndü pardonlardan bir demet.

Psikoloji teknik bir insani duygu dalı. Her insan sallamamalı bu konuda bilmeden. Renkler. Mavi. Mavi bana derinliği hatırlatıyor. Gecenin derinliği, denizin derinliği. Biraz da lacivert alabilir miyim? Lacivert gecenin derinliğini aslında maviden daha iyi anımsatır. Beyaz. Rahatlığı, temizliği, ferahlığı anımsatıyor. İnsan hani der ya " Hayatımda bembeyaz bir sayfa açacağım. " diye. İşte herhalde bu sebepten dolayıdır sanırsam. Siyah. Kara gün. Siyah bana sıkıntıyı, acıyı, kötülüğü, daralma duygusunu hissetmeme sebep olmakla beraber, bazen renk olarak kıyafete müthiş bir karizma ekliyor. Neden kötü günlerde protesto etmek için siyah kullanılır?Çünkü; siyah en iyi protestodur. Şu günlerde vatanımızın yaşadığı sıkıntılara bir bakarsak eğer, siyah maalesef bizim üstümüze yapıştı çıkmıyor. Sizi bilmem ama ben duydusal anlamda siyahı hiç sevmiyorum. İçim daralıyor. Beyaz gibisi var mı yahu. Oh beee. Beyaz deyince içime sanki buzgibi su damlacıkları damlamaya başladı.

Sarı. Baharı anımsatan sarı, şerefli Fenerimizin en anlamlı renklerinden birisidir. Bana yaz'ı hatırlatıyor. Beach'leri, papatyaları, laleleri, güneşi, vmmmmmmmmhhh ohhhhhh !! duygusunu hatırlatıyor. Şöyle derin bir derinden nefes almama sebep oluyor ve rahatlıyorum. Tabii yanına bi de lacivert soktuk mu değmeyin o renklerin keyfine. Ama yanına sakın kırmızıyı sokmayın sakat renk ikisi yanyana gelirse. Kırmızı. Kırmızı dediğim gibi sakat bir renk. Hangi konuda derseniz her konuda derim. Kırmızı alarm rengidir. Her an herşey olabilir kollayın kendinizi.Her anlamda demiştim. Şehvetin rengidir kırmızı. İnsanı ateşler, havaya sokar. Tehlike çanlarının çaldığını söyler bize. Romantizmin rengidir. Sevgililer Günü'nde neden herkes kırmızı gül, kırmızı kalp yastık, kırmızı don ! =))) alır ?sevgilisine... Aşkı anımsatıığı için. Ya da sex mi desem ? Sadece renkle mı olur aşk? Yoooo. Ama dedim ya bu psikolojik bir hissiyat. İnsanlara öyle geliyor. Yeşil. Yeşil, çimenleri hatırlatıyor. Kırları, özgürlüğü ve doğallığı, doğayı hatırlatıyor. Yeşil ay'ı hatırlamamıza sebep oluyor. Turuncu. Turanj da derler ya bazıları. Turuncu, bana tavşanı hatırlatır. Neden derseniz havuç geliyor aklıma. Havuç=tavşan olduğuna göre e demek ki doğru. Bir de bana alev i hatırlatıyor. Ateş ve alev alev.....

Diğer renkler de var tabii. Ama şimdilik bu kadar...... Kalın sevgiyle. Havalar ne renk olursa olsun sizin renginiz Sarı ve Lacivert olsun =))))

gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..