Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '14

     
    Kategori
    Alışveriş - Moda
     

    Retro Kalem Etek Kombinim

    Retro Kalem Etek Kombinim
     

    Merhaba Rozika'larım :)
     
    Bu gün yeni kalem eteğim ve klasikleşmiş parçalarımdan turuncu gömlek-ceketimle oluşturduğum retro kombini ölümsüzleştirmek istedim. Güzel anneciğimin 2015 Kış koleksiyonundan bu lacivert eteği çok sevdim :)
     
    50'li yılların iki klasik parçasını dış giysi kombininde kullandım: biri az önce bahsettiğim lacivert kalem eteğim (fotoğraflarda çıkmamış fakat lacivert-siyah çiçekli brokar kumaştan) ve yine retro giyimin temel yaşlarından, annemin 2014 Kış tasarımı hafif kayık yüksek şal yakalı çift sıra düğmeli kaşe ceket.
     
    Çantam ve her gün giymekten bıkmadığım ayakkabım İzmit'in küçük esnafından :)
     
    Fular yakalı kareli gömleğimi ablam yıllar önce İzmit'te bir butikten almıştı, etiketinde Batik yazıyor. Kız kardeşliğin doğal hakkı olarak onu da bugün kendime dahil ettim :) Saçlar bilindiği üzere doğal rengi, doğal dalgası sadece taradım çıktım.
     
    Son fotoğraftaki güzel dekor için Kafe Mis Koşuyolu'na ve harika çekimleri için Pınar Aşkın'a teşekkür ederim. 
     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 209
    Kayıt tarihi
    : 03.01.13
     
     

    Tasarım bloggerı Madam Rozika'nın nostaljik dünyasından retro ve vintage tasarımlar, püf noktalar..