Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ruh halinizin ötesine nasıl geçersiniz ?

Ruh halinizin ötesine nasıl geçersiniz ?
 

Ruh halinizin ötesine nasıl geçersiniz ?


Hayatımın büyük bir bölümünde, düşüncelerimin benim kontrolüm dışında geliştiğine inanırdım.

Bütün düşüncelerin zihnime otomatik olarak geldiklerini ve orada istediklerini yapıp, istedikleri kadar kaldıklarını sanırdım.

Daha da kötüsü, ben buyur etmeden gelen bu düşüncelerin beni yönettiğine inanırdım ve öyle de olurdu!

Şükürler olsun ki, kişisel gelişim çalışmalarına başladıktan sonra, bunun gerçekle yakından uzaktan hiçbir ilgisinin olmadığını anladım.

Çünkü bizler düşüncelerimiz değildik.

Bizler, düşüncelerimizin düşünürleriydik !

Bizler, zihinlerimizin içinde dolanan fikirlerin yaratıcılarıyız ve bunu anladığımızda düşüncelerimizi değiştirmeyi seçebiliriz.

Bu gerçeği fark ettikten kısa bir süre sonra, zihnime girmesine izin verdiğim düşüncelerimi seçmeye başladım.

Uyanık geçirdiğim her an, içsel diyaloglarımın daha fazla farkında olmaya özen gösterdim. Beni negatife çeken tüm düşüncelerimi tek tek zihnimden çıkarttım.

Tüm dikkatimi düşüncelerimin kalitesine çevirdim.

Bu farkındalık düşüncelerimi değiştirme yolunda attığım en önemli adımlardan biri oldu. Bir süre sonra zihnimi sadece olumlu, kaliteli düşüncelere odaklamak üzere eğittim.

Bu eğitim kısa sürede, değişen yaşamımın dışsal etkilerini de gösterdi bana.

Ben düşüncelerimi kaliteli ve olumlu hale getirince, dışımda gördüklerim de aynı paralelde tezahür etmeye başlamdı. Artık mutsuzluğa, acıya ve hüzne odaklı olmadığım için bunların hiç birini görmemeye ve deneyimlememeye başladım.

Koşulsuz sevgiye, huzura, mutluluğa, sağlığa, dinginliğe ve güzelliğe odaklı düşüncelerim, hayatıma sadece bunları getirir oldu.

Artık daha çok seviyor, seviliyor daha huzurlu, sağlıklı ve her şeyden önemlisi çok daha mutlu yaşıyordum.

Sizler de düşünceleriniz olmadığınız gibi, ruh halleriniz de değilsiniz. Siz, yaşadığınız ruh hallerinizin, bir tek saniyede değiştirebileceğiniz yaratıcılarısınız !

Bunu yapmayı seçtiğinizde, stresli bir anınızda huzur, kederli bir anınızda coşku ve yorgun olduğunuz bir anınızda kendinizi hemen enerjik hissettiğinizi deneyimleyeceksiniz.

T.Lowell’in dediği gibi “Düşüncelerini değiştirmeyenler yalnızca deliler ve ölülerdir.”

Yaşıyorsunuz ve ruh sağlığınız yerinde değil mi ?

Öyleyse ne duruyorsunuz ?

Hadi hemen düşüncelerinizin ve ruh hallerinizin ötesine geçin.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..