Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ruhum müebbet yedi; ebediyen zindanda!

Ruhum müebbet yedi; ebediyen zindanda!
 

Bana aşktan söz etmeyin; yarası çok derin.

Bana sevgiden bahsetmeyin; inanmayabilirim.

Belki çok da önemli değil düşüncelerim; bu yüzden sözlerim ağır, duygularım sağır.

Elimde olsa terk edeceğim bu hüsran denizi şehri; belki de geri dönmemecesine...

...Lakin bırakmıyor beni ufuktaki gemiye bağlanmış umut; dilim varmıyor elveda demeye acıtan sevda hatıralarına; hırçın bir sükut sarıyor etrafımı; ellerim yukarıda; kahrolası aşk yine tutukladı beni; ruhum müebbet yedi; ebediyen zindanda!

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..